Nekad B4ayan | Ansökan till Servervakt [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B4ayan

Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? B4ayan.

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001157b340d

Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är bra. Jag är väldigt aktiv många timmar om dagen här på Unive. Nu när det är sommarlov så är jag extra aktiv och det blir säkert minst 4-5 timmar om dagen om inte mer. Skolan börjar snart men jag kommer fortfarande vara väldigt aktiv för jag har mycket tid efter skolan men även på helgerna. Så aktiviteten kommer inte vara några problem eftersom jag kommer vara/är väldigt aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive för väldigt länge sedan men jag blev trött på spel så slutade men blev medlem på unive igen 4 mars 2024.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 2 gånger och det är 1 tim på båda bara så alltså 2 st sv bans. Första bannen var när ja var ny och skrev i ./twt att ja söker two shotz. och då blev ja sv bannad för krim i twitter och det var ett dumt fel. Sen blev ja sv bannad för ja råka säga att jag var i ett staff samtal när jag egentligen skulle säga att jag var i samtal med staten.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften för en servervakt är ganska stor. Man ska specca mycket och kolla så alla sköter sig och inte gör regelbrott. Om någon skulle göra ett milt regelbrott så kan man sv banna men om man ser att någon gör ett större regelbrott så ska man självklart klippa det och ta de till högre uppsatta. Som servervakt ska man helt enkelt specca, sv banna och göra de lättare för Staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill bidra och hjälpa till servern att få en sån hög/bra RP nivå som möjligt och att få bort så många lallare och sånna som gör regelbrott som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som servervakt är t.ex. när jag ser min kompis gör ett regelbrott men väljer att inte göra något för att de är min kompis. Servervakt abuse kan vara att jag t.ex. har på ./togglename i en skottlossning för att göra det lätt för mig att se mina fiender.

Nekad.

Anledning: Utveckla "Förklara vad för uppgift en servervakt har." & "Varför vill du bli servervakt på servern?" (samt SV's speccar ej)

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka