Accepterad B4ayan | Ansökan till Servervakt [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B4ayan

Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? B4ayan. #9225

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001157b340d

Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är bra här inne på servern. Jag är online nästintill hela tiden och rollspelar inne på unive men i mellan åt skrollar jag igenom min discord också. Jag går 2:an i gymnasiet på bygg och har väldigt lungt och chill schema så har mycket tid som jag inte gör något. På veckodagarna så gymmar jag och spelar en del fivem och på helgerna är jag ute en del med mina kompisar men även hemma många timmar och spelar också. Jag spelar minst 2-3 timmar om dagen (oftast fler) så jag kommer vara väldigt aktiv och det är jag även nu och har varit länge.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit med inne på Unive discorden sedan 29 augusti 2021 men jag spelade inget då så jag började spela och fick min medlems roll på discorden/servern i maj 2024 och det var då jag började spela seriöst.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Skickar bilden i kommentarerna för kan inte lägga in den här tydligen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en lite mindre uppgift än en staff men fortfarande på samma gång ett stort ansvar och ska vara lika seriös och professionell som en staff. En servervakt ska hålla koll samtidigt som man rollspelar att folk sköter sig och har en hög rp nivå och inte begår regelbrott. en servervakt kan göra åtgärder utifrån folk som gör lite ´´mindre´´ regelbrott och t.ex. kicka dom för lall eller vad de är nu den här personen har gjort. Ser vi dock någon som gör ett grövre regelbrott så kan vi kicka dem och sedan kontakta staffs så det kollar på de och förlänger bannen. När jag rollspelar så möter jag ofta lallare eller folk som helt enkelt inte sköter sig och då hade det varit skönt om man kunde förbättra servern genom att t.ex. kicka dem personerna som förstör scenarion eller liknande. Servervakter tror jag också har en stor fördel att de hittar lallare och regelbrottare lättare än var staffs gör eftersom vi är nere på marken och rollspelar och inte speccar så vi hör ju de mesta och bevittnar de mesta. Jag vill helt enkelt försöka göra så mitt lilla arbete jag kommer lägga ner kanske kan göra servern till en bättre plats och mycket högre rp nivå för det är de jag vill ha här på Unive för jag vet att de går att lösa.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill få en mycket högre RP nivå här på servern och mycket mindre lall som försegår ibland. Jag vill underlätta för staffs för jag har sen tidigare erfarenheter som helper att det är mycket arbete och då var de riktigt skönt när servervakter hjälpte till för de underlättade de mesta rätt så rejält. Jag vill få borta personerna som begår regelbrott ofta eftersom de förstör mycket scenarion osv. Jag vill också bli servervakt eftersom jag vill testa något nytt för jag har redan varit helper och det var lite för mycket för mig så jag anser och tror att servervakt kan vara de perfekta för mig. Jag tror också som servervakt att jag kan göra mycket eftersom jag rollspelar väldigt mycket och stöter på folk som inte sköter sig ofta och jag hade mer än gärna gjort åtgärder på många och om jag nu blir servervakt så kommer jag att försöka göra så mycket som möjligt för att få roliga scenarion, mindre lallare och högre RP nivåer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption eller abuse är de sämsta som man kan göra. Det är t.ex. att man håller på att förlora i ett scenario och inte vill förlora vapen säger vi och man väljer då att kicka polisen eftersom man vill komma ifrån dem. Det är ett väldigt stort regelbrott och det ska inte förekomma över huvudtaget. En till grej kan vara att man kör med toggleid i ett skottscenario för att kunna se sina fiender lättare och det är inte alls okej och det är också ett grovt regelbrott.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka