Ej Antagen B4ayan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B4ayan

Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? enbartbaayan1

Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det finns ett par anledningar varför just jag ansöker till Medlemskaps Ansvarig.
1. Jag har varit det tidigare och ser det som en väldigt rolig/utvecklande roll att vara här på servern.
2. Jag vill vara en av flera som får ta del utav och bestämma vem/vilka som ska få vara medlemmar här på servern.
3. Jag tycker att Rollspelandet av många Medlemmar har blivit väldigt mycket sämre så som mycket lall, gör som de vill och bara inte bidrar med en rolig/unik rp och vill vara med att kunna försöka ta in rätt personer in på servern.

Sedan fick jag känslan av att söka hit igen genom att jag personligen var väldigt driftig inom detta och tyckte det var en väldigt rolig sak att vara här på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig pågrund av att jag kommer alltid att vara opartiskt oavsett vad. Kommer alltid att prioretera en bra ansökan och en bra skrivern ansökan eftersom jag tycker det är mer värt att ta sin titt på, eftersom det har lagt ner en bra tid på det.

Jag tycker också ni ska välja mig pågrund av att jag kommer vara aktiv inom detta och vet hur jag ska göra. Kommer inte behöva nån stor hjälp och kommer bara att kötta på oavsett vad.

Jag kommer också alltid att ta min tid och läsa igenom ansökningarna noggrant och kommer alltid att ta plagiat det första jag gör så att verkligen den person i fråga har lagt ner sin tid och skrivit detta.

Kommer också alltid att prioretera ett gott bemötande och alltid vara trevlig oavsett vilken person det är.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker alltid man ska bemöta de på ett profesionellt sätt. Alltid anpassa sig hur den andra personen beter sig. Alltid vara Trevlig, Social och uppföra sig på ett sätt så den andra personen känner sig bekväm.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att folk ska ta det mer på allvar. Det är en av Sveriges största RP server och att det är en stor grej att få vara med o delta i ett sådant community.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att kraven ska vara höga. De ska behöva visa att de verkligen vill vara med att skapa en bra/rolig/unik rp nivå. Jag tycker även att ett krav ska vara att visa att man brinner för rollspelandets innbörd och att man ska alltid ska tänka på det sociala. För de är de som rp handlar om.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det skulle kännas som att jag verkligen har ett stort ansvar. Jag ska ju liksom vara med att bidra till vilka personer som ska få vara med att rollspela som medlem på unive och få ta del utav communityt. Tycker det är ett stort ansvar.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet kommer vara bra. Jag går i 3:an nu i gymnasiet och har ett riktigt chill schema så kommer kunna ha bra aktivitet under veckorna samt helgerna. Har praktik måndag/tisdag/onsdag och 1 timme i skolan torsdag och fredagar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka