Accepterad B3rNtSson | Whitelist ansökning [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B3rNtSson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: B3rNtSson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199060507927/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? B3rNtSson#5470

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jesper Hansson och är en go och härlig snubbe som älskar att träffa nytt folk och umgås med folk. Jesper har varit i andra städer förut men har känt att det inte har varit den rätta staden för han så han vill hitta en ny. Han är 26 år gammal och vill också ha ett gött jobb med goa kollegor och där han trivs som bäst.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag skulle säga själv att jag är en bra spelare som kan rpa. Sedan så vill jag hitta en ny server där det är mycket folk som är inne och där folk kan rp bra utan att folk ska förstöra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? SOm jag skrev i förra för vill hitta en server med mycket folk och bra rp i

Hur många timmar har du på FiveM? 1500 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade runt lite på FiveM och hittade denna.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har aldrig blivit bannad på någon server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu så har jag ingen och söker efter en ny som jag kan maina på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka