Nekad B3rNtSson | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B3rNtSson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199060507927/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? ANton

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Weber och är 27 år gammal. Alex flyttade till Sverige när han var tio år gammal med sin mamma från USA. Han har haft det svårt med en pappa som har gått bort. Men Alex har klarat sig bra i skolan och har lärt sig svenska bra nu. Alex har som mål att han vill hjälpa så många som möjligt. Med sin far som Police och sin mor som Mäklare så satsar Alex att bli i princip vad som helst för att unna sig och ha det bra och träffa nytt folk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag har rätt bra koll på hur man rpar rätt och hur man ska bete sig. Har spelat på fler servers där det har varit whitelist för att undvika jobbiga människor som inte kan ta något seriöst. Och så skulle jag säga att jag är rätt så aktiv, gillar att spela fiveM rätt mycket har hållt på i snart två år sedan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att har varit inne lite på servern och sett hur den är och har insett att det är najs med script och att den har utvecklas väll och en sån server vill jag spela på.

Hur hittade du Unive? Kollade in i fiveM efter en server att kö på så såg jag denna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att spela både seriöst och ha roligt. Och vara en av de som inte tramsar runt och inte följer reglerna. Utan hålla mig till reglerna och rpa bra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon just nu utan letar efter en ny.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka