Nekad b3grabb | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

b3grabb

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198897507858/

Ditt Hex-ID: steam:110000137dd2e12

Vad är din discord tagg? arreb

Vem var det som bannade dig? 1shark

Bild på banmeddelande: sjukhusban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag anser och trör att bannen är baserad på att jag sköt en person bredvid sjukhuset, en bit utanför vid "skogsdelen".

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare var vid sjukhuset och han hade nyss fåt vård, vi kommer då ut från sjukan och så är de en grabb som försöker sno våran bil. Jag frågar han vad han gör osv så hetsar han då, han börjar slåss osv. Så jag kör iväg en bit om jag minns rätt, då följer han efter och när jag hoppar ut slår han mig en gång och börjar köra iväg med bilen. Jag blev då väldigt frustrerad eftersom jag själv tyckte det var en väldigt kass rp men tänkte inte riktigt efter vad jag nu skulle göra. Jag sköt då mot bilen och träffade han i huvudet så han dog. Jag tänkte inte efter mycket i situationen och ser nu i efterhand att jag bemötte felet med ett fel vilket var väldigt dåligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel, jag har lärt mig och ska försöka att inte bli så frustrerad när andra gör fel och istället för att bemöta med fel så ska jag skicka in reports eller liknande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad ett par gånger tyvärr, ett exempel är väl "hets i support" när jag hade en lite sämre ton i support. Jag har lärt mig av det och de övriga bansen som jag har fått. Jag har nu förstått också felet jag gjorde för att förtjäna denna bannen och har lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt så hade jag kunnat låta bli och bara låta han göra fel istället för att jag bemöter med ett fel. Jag hade kunnat sicka in reports osv. Inte dragit vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som sagt att inte bemöta fel med fel och tänka mer med suntförnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka