Nekad b3grabb | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

b3grabb

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nikolaj

Vad heter du på discord? arreb

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2002

Beskriv din dagliga aktivitet. Ungefär, sitter inte på datorn hela tiden men de är då jag brukar vara på datorn
Måndag-Torsdag16-23
Fredag 16-03 (?)
Lördag 12-03 (?)
Söndag 12-23

Hur länge har du varit medlem på Unive? Spelat i 2 år men blev nyss medlem igen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/1144975474041303040/1145412285226033213/image.png (17), jag har lärt mig av detta och inte blivit bannad sen jag kom tillbaka

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är till för att kunna hantera situationer inom roleplay. Målet är inte att åka runt för att hita problem mer som att ta problemen som dom kommer. När man bär ansvaret som servervakt har man också skyldighet till att tillta åtgärder mot de som faktiskt gör regelbrott oavsett om de är din vän. Man ska kunna underlätta för staffsen, sv ban och kicka är de mest förekommna kommandona.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit sv innan, mesta dels när jag har spelat unive. Jag vill hjälpa och underlätta för staffsen. Jag vill också kunna tillta åtgärder mot de som inte sköter sig och bryter mot unives regler ex. lallare som bara slår varandra på piren osv. Jag vill också kunna hjälpa till o bidra så att servern fortsätter att växa i en rp skala. Jag vill att unive ska nå den högsta möjliga rp nivå. Jag ansöker också på grund av att ibland så ser man folk som bara bryter mot regler och lallar helt fritt och att ingen gör något åt saken, i de lägena önskar jag att jag var sv. I såna lägen hade jag då kickat eller bannat om de va nåt större regelbrott. Jag skulle vara en väldigt bra sv p.g.a. mina erfarenheter som sv samt staff och har koll på hur jag ska agera samt kommandos.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När man överanvänder sina sv tillgångar för sin egna vinning, exempelvis toggleid under skottlossning.

Nekad. Ej varit medlem i 30 sammanhängande dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka