Dubbelpost B1z7le | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B1z7le

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? abdi

Ditt discordnamn: mannen23

Ange ditt födelsedatum 1 September 1999

Varför ska just du bli staff? Jag har en del kunskaper inom staff arbete och jag kan hantera stressiga sitvationer. Jag vet vad staffsens uppgift är jag har varit staff innan men dock inte på unive därför vill jag pröva på att ansöka till staff efter som unive är en stor server då vill jag veta hur det känns att vara staff på en stor server. Jag är alltid aktiv på mårgonen vilket många inte är jag är alltid aktiv på morgonen om folk skriver help då är jag inne och svarar på det för många staffs är inte aktiva på morgonen villket jag kommer vara.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Allt fungerar på unive enligt mig ska testa den kriminella rp ganska snart då kan jag se vad ni kan förbättra men som medborgare så fungerar allt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Bara ta det lungt och om någon kommer in med ett problem utan clipp så är det vara bara att kolla logs men vi staffs kommer inte få godkänna ett ärende utan clipp.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska inte sitta och abusa sina perms man ska vara rädd om sin staff roll om man blir staff här för det är inte vilken server som hälst här visar man respekt mot alla som är i servern och man ska inte slarva bort roller bara så man ska veta vad man ger anndra om man tillexempel är medlemskapsansvarig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer endast rpa 2 timmar om dagen annars så komemr jag bara göra staff ärenden efter som jag ser fram emot att bli staff här på unive.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1 månad men har jättemycket enfarenheter inom FiveM och inom staff samt rollsple.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka