Nekad B1LYHOLM | Ban överklagan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B1LYHOLM

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198944525880/

Ditt Hex-ID: 11000013AAA9E38

Vad är din discord tagg? ZeroZack#6469

Vem var det som bannade dig? jadu, de va en bra fråga du ställe men det står inget vid "Användernamnnamn

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fick marja-lisas sko i huvudet.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej har varit borta länge pga flyttning och så har mi dator inte fungerat så fick skaffa en ny skulle kunna tro att det är för att jag har inte varit inne på typ 2 månader

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Alltså jag har inte varit inne på 2 månader och tänkte komma tillbaka som innan. Men innan jag vill bli medlem tänkte jag gå in och skapa en karaktär men då hade jag en klacksko. Tänkte skaffa medlem efter klackskon är borta och så. Tänker vänta på det så ja.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kan inte säga vem som gjort fel. Jag försöker bara att joina servern men jag anser själv att jag inte har gjort fel... Men har jag de så säg jättegärna det till mig. Tänker att man får en klacksko om man inte är inne på ett tag tror jag vet inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått banns lite här och där när jag började och så. Då vissa gånger jag blev bannad för suntförnuft då jag bar runder på en mask och skottsäker väst medans andra gånger kan det har varit powergaming. Som sagt nästan allt var när jag började. Sen var det 1 bann som var fel ban och blev unbannad efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag gjorde inget fel om man snackar denna ban. Men de tidigare är det liksom inget jag hade kunnat göra något annerlunda för då var jag ny och tänker att som ny gör man fel och lär sig från de. Sen ban som har varit när jag hade spelat ett tag var när jag brött mot regler som då jag inte tänkte efter och då som bäst hade jag kunnat tänka efter innan man gör saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Denna ban har jag inte gjort något fel så inget att lära sig från denna men de förra absolut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag givetvis, förstår att ni staffs inte orkar med massa folk som tjatar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka