Nekad b1ktor | Medlem ansökning [abba]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

b1ktor

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiktor

Vad är ditt discord namn? Blixten MCqueen#8902

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andreas och är 22 år gammal. Han kommer från en liten by i skåne. Han älskar och gå och kolla på hockey hans favorit lag är rögle bk . Sedan han var liten så har han älskat hockey och vill jobba som advokat eller bil mekaniker någon gång. Andreas är en positiv person som är pratglad och strävar framåt i livet. Han är alltid villig att hjälpa någon i nöd och skulle inte tveka en sekund på att göra vad som helst för att få en person att må bättre eller ha en bättre dag. Som liten tyckte Andreas om att resa runt i världen med sin mamma i hennes bil. Han och hans mamma har rest runt i bilen över en stor del av världen. När han var runt 7-8 år var han en av de bästa barnen i Sverige på hockey men sedan fich han en skada när han precis fyllt 16. Han har tagit medaljer och har varit i hela Sverige på hockey cuper och olika evenemang. Andreas gillar och göra andra glada

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara en bra medlem som kommer kunna bete sig och vara mogen. Jag kommer inte vara en av de som lallar runt på servern utan att ta denna rp server seriöst. Jag vill gärna lära mig utan av andra som spelar på denna rp för det gör mitt rp roligare för mig och att jag kan bidra och hjälpa folk på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte bara ska tänka på mig själv och om jag har förlorat i något scenario ska jag spela med. För att alla ska ha det samma på servern och inte bara jag

Hur hittade du Unive? Jag och mina vänner brukade sitta och spela fivem men sedan började vi spela csgo och nu gick alla in på fivem och dem informerade mig om servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka