b0bkarlsson | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bob Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
3
Användarnamn: b0bkarlsson

Hur gammal är du? 15

Vad heter du? Pontus

Vad heter du på discord? Bob Karlsson #7504

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar15-00
helger 12-05

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra så att alla skulle trivas och hjälpa alla som skrev i report och bemöta dom med ett trevligt sätt. Jag skulle leta efter moddare om det kom in någon som moddar och försöka hitta och banna dom. Jag kan nästan alla commands eftersom jag var staffansvarig på swedish knight. Jag skulle hjälpa communityt att förbättras och utvecklas. Jag skulle se till att dom som inte når kraven på rp och inte följer reglerna på servern får det straffet som behöves för den situationen. Jag skulle dv´a bilar för det är alltid bilar som står trasiga mitt i vägen och vid garagen. Jag skulle även lyssna på communityt om hur dom tycker servern är och hur dom tycker att man skulle kunna utveckla rp och servern. Jag skulle även ta whitelist intervjuer och läsa whitelist ansökningar. Jag skulle även kolla efter buggar och lägga förslag som kan förbättra rp och som kan hjälpa servern överlag.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff på Swedish knight eller Skrp väldigt länge ungefär 6 månader. På Swedish knigt så hade dom alltid 64 av 64 inne och den var owhitelistad och oftast 20 i kö in på servern så det var väldigt mycket att göra och det var många moddare inne hela tiden. Det var altid någon moddare inne som försökte att förstöra för servern.Det var flera olika gäng som streamsnipade våra streamers som tex rdm grabbarna och pöse gang. Jag började som support och jag hade jobbat mig upp till Head staff som jag var väldigt länge och Staff ansvarig som jag var i ett litet tag innan jag blev kickad för att jag fokuserad skolan och var inaktiv.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag var staff på Swedish knight och jag har spelat rp väldigt länge ungefär 1600 timmar men jag har bara 600 timmar på det kontot jag kör nu och mesta delen av dom timmarna så har jag varit staff. Sedan så på swedish knight så var det ungefär 3000 medlemmar så det var väldigt mycket support och folk som behöver hjälp

Vad kan du om skripts? Jag kan inget om skripts

Senast ändrad:
Vidare till intervju.

Ändrad till nekad pågrund av 0 aktivitet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka