Accepterad B0b Kar1sson | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B0b Kar1sson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: B0b Kar1sson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198907019715/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Bob Karlsson

Vad är din discord tagg? Bob Karlsson #7504

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bär mask i GZ

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade en hjälm och en sorts huvud bonad under den då sa han att det var DUBBEL MASK på gz när jag pratade i discord med han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte in på garaget med min formelet 1 bil som man brukar ha hjälm när man kör formulet sedan stälde jag in bilen och tänkte ta ut en motorcykel som man också har hjälm på sig. Sedan mellan jag ställde in min bil och skulle ta ut motorcykeln så blev jag bannad för att jag har hjälm på mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel 100% men jag har kollat igenom reglerna som finns här på forumet och det står absolut inget om att man inte får ha hjälm men däremot så står det i viktigt kanalen. Men jag tycker bara att det e dåligt att det inte står i reglerna på servern att det e sådär.

Jag kommer inte ihåg om jag har blivit bannad härifrån förut

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg om jag har blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade 100% kunna gjort något annorlunda. Genom om jag skulle ta av mig hjälmen och huvudbonaden i 5 sekunder och sätta på mig den efter jag har hoppat på min motorcykel och åkt där ifrån så skulle inte jag sitta i denna sitsen där jag behöver skriva en Ban överklagan

Så det jag skulle ha kunnat gjort e att ta av mig hjälmen och huvudbonaden när jag kom ditt och inte tagit på mig den tills jag åkte därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har absolut lärt mig att jag inte kan ha hjälm eller huvudbonad på greenzone och jag kommer inte att göra om det och att jag kommer att göra mitt allra bästa att inte göra något som bryter mot reglerna på denna server till vidare framtid.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka