Nekad B.W.S | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greg1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonardo

Vad är ditt discord namn? BWS#5285

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carlos Santiago han är 26 år gammal och kommer från Colombia. Han har en mamma som heter Sofia Santiago , en pappa som heter Paulo Santiago och en lille bror som heter Daniel Santiago. Carlos och Daniel var väldigt när varandra och gjorde mycket tillsammans. Carlos pappa var en knark boss som ägde Colombo Kartells och var väldigt kriminell sen tidig ålder. Dom var väldigt rika och bodde i en stor villa med pool och Paulo hade många lyxiga bilar. Paulo ville att Carlos skulle gå i samma spår som honom. Carlos lärde sig skjuta bara när han var 5 år gammal och hur man hanterar ett vapen. Han lärde sig även hur man förhandlar och hur mycket alla droger kostar och hur man säljer det. vid 8 års ålder lärde han sig hur man slåss och står upp för sig själv Carlos tog inte skit från någon och gav respekt till den som förtjänade det. Men Carlos Brorsa Daniel han ville inte alls bli kriminell som sin pappa och därför blev han oftast illa behandlad. Paulo skämdes över Daniel för att han var en så blyg o mesig. Men Carlos han var med på avrättningar, olika slags rån, tortyr Paulo var så Stolt över Carlos. Men en kväll vaknade Carlos av ett ljud så han gick ner och kollade det var hans pappa som skrek och slog Daniel. Då fick han nog Carlos packade allt han behövde och väckte Daniel och sa kom vi ska fly, Daniel var med på det och packade allt han behövde sedan tog dom en av Paulos bilar och åkte iväg. Dom hade tänkt att åka till USA och därifrån ta flyg till Sverige där deras vänner bodde. Dom bilade till México och passerade mexikanska gränsen över till USA. Men Paulo hade väldigt många kontakter även folk som bodde i USA. När Han upptäckte att dom hade flytt så blev han riktigt arg han kontaktade några som skulle leta efter dom men det gick inte så bra för dom. Carlos och Daniel var på väg mot Sverige. Dom landade i en stad som heter Unive och där hoppas dom kunna starta deras nya liv med lagliga jobb eller så skapar dom ett eget gäng

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och bra rp.J ag kan bidra med min kreativitet, min förmåga att tänka utanför boxen och min vilja att samarbeta med andra för att skapa en rolig och engagerande RP-upplevelse. Jag kan också använda min erfarenhet och kunskap om olika RP-tekniker och strategier för att hjälpa till att utveckla och förbättra servern. Jag har spelat fiveM i 2 år nu så jag har väldigt mycket kunskaper inom rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du försöker förstå vad din motpart vill uppnå och agerar därefter för att hjälpa dem att nå sitt mål. Det kan vara en effektiv strategi för att bygga förtroende och skapa en vinn-vinn-situation. Det innebär inte att du ska offra dina egna intressen, men att du tar hänsyn till båda sidors behov och strävar efter att hitta en lösning som fungerar för alla parter.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade mig

Senast ändrad:
Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd överklagan. Samt hittar ej dc.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka