Accepterad B.W.S | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greg1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199522286077/

Ditt Hex-ID: 11000015d1a89fd

Vad är din discord tagg? BWS#5285

Vem var det som bannade dig? Sligge

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-07-02 201546.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att jag har gjort ett misstag genom att scamming en annan spelare på sin bil. Det är inte en rättvis handling och kan skada andra spelares upplevelse av spelet. Jag inser nu att mina handlingar inte bara påverkar mig själv utan också andra spelare. Jag tror att Staffs har bannat mig för att jag har brutit mot Unives regler genom att scamming en annan spelare på sin bil. Jag förstår att detta är en allvarlig överträdelse som kan skada andra spelares upplevelse av Unive och jag förstår att jag har gjort fel. Det är viktigt att jag respekterar reglerna och andra spelares rättigheter för att skapa en rättvis och rolig spelupplevelse för alla. Jag är ledsen för det jag gjorde och jag hoppas att jag kan få unban och jag har lärat mig av mitt misstag och göra rätt i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad, så scamming jag en annan spelare på en bil på piren, han skrev över bilen till mig med ett kontrakt sedan så gav jag han ej pengarna. Jag visste att det var fel att göra det, men jag gjorde det ändå. Jag ville ha bilen och jag tänkte inte på konsekvenserna av mina handlingar. Jag insåg inte att det skulle skada den andra spelarens upplevelse av Unive och jag tänkte inte på att jag bröt mot spelets regler. Nu förstår jag att mina handlingar var felaktiga och jag ångrar verkligen vad jag gjorde. Jag hoppas att jag kan lära mig av mitt misstag och göra rätt i framtiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det här var ungefär 1 år sedan men jag tror ändå att bannen var rättvis eftersom jag har brutit mot Unives regler genom att scamma en annan spelare på en bil. Jag förstår att detta är en allvarlig överträdelse och jag inser nu att jag borde ha följt reglerna och respekterat andra spelares rättigheter. Jag har lär mig av mitt misstag och gör rätt i framtiden. Jag tror att det är viktigt att alla spelare följer spelets regler för att skapa en rättvis och rolig server för alla. Om jag hade rätt att scamming andra spelare på bilar, skulle det skapa en orättvis fördel för mig och skada andra spelares upplevelse. Därför tror jag att min ban var rättvis och jag hoppas att jag kan lära mig av mitt misstag och göra rätt i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är min första P ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att inte scamming andra spelare på bilar. Jag borde ha respekterat deras rättigheter och följt unives regler. Om jag hade haft en fråga eller problem med att köpa bilen, borde jag ha frågat en staff eller en annan spelare om hjälp istället för att försöka scamming andra spelare. Jag inser nu att det är viktigt att jag lär mig att spela på Unive på ett rättvist och respektfullt sätt. Jag hoppas att jag kan få en ny chans eftersom att jag kommer förbättra mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket efter min ban. Jag har insett att det är viktigt att följa spelets regler och respektera andra spelares rättigheter. Jag har också lärt mig att det är viktigt att be om hjälp om jag har en fråga eller problem med att köpa bilar istället för att försöka scamming andra spelare. Jag tror att jag har blivit en bättre spelare efter min ban eftersom jag nu förstår vikten av att spela på ett rättvist och respektfullt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka