Bössan.1910 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Bössan.1910

Medlem
Servervakt
Meddelanden
22
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ditt discordnamn: lukassplendid

Ange ditt födelsedatum 29 Mars 2011

Varför ska just du bli staff? För jag är väldigt kompetent kommer bidra med en god energi inne i staff teamet och en stämnings höjande själl. De jag med kommer bidra med är ett väldigt hårt jobb där jag gör vad jag ska och visar mig aktiv och kompetent inom mitt område men även om andra områden.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker de har blivit mycket såhär att man ska behöva sitta och vänta i support om man behöver hjälp med nåt och jag vill att de ska gå så snabbt och effektivt som möjligt. Men de finns även andra saker inne på server asså ig som mycket lall osv och de vill jag ta tag i och få stop på så alla ska få en så bra upplevelse när de är inne och kör på unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi jobbar som ett team där vi inte ska sitta och dömma varanda utan vi ska alltid finnas där för varandra och visa att vi är ett team där alla hjälper alla. Jag ska även alltid finnas där som ett stöd om tex en ny staff kommer in i teamet så ska jag och respektive staffs alltid finnas där för de och vägleda då så de blir så kompetenta som möjligt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar profissionellt i sin staff roll gör man genom att man låter alla säga sitt samt låta alla prata till punkt så sakt inte gå in och bryta en annans menning utan låta alla säga sitt perspektiv och SEN gå in och prata. Man agerar även profisionellt genom att visa respekt till alla på servern och visar en bra sida av sig själv. Det är väldigt viktigt att agera profisionellt för mig för att alla ska få en så bra upplevelse av mig som de bara går vilket att säga att alltid va den goda av mig själv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tar alla dagar som de kommer och försöker alltid lägga lite extra på staff arbete när jag inte har nåt för mig men jag gör hellre staff arbete än att rpa vilket jag menar på att jag vill att alla ska få en så bra upplevelse av servern och sen kan jag gå in och köra lite själv när jag känner för att de är rätt läge för det men såklart står nåt med familjen i vägen så kommer de gå före än allt annat.

Hur länge har du spelat på Unive? i ca 1år just nu.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på min kompis server förut där jag visade mig väldigt kompetent och va mod vilket att säga de va innan jag började här på unive.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej faktist inte jag tar de jag får och gör mitt bästa utifrån det

Tillbaka