Accepterad BörjesoN | Medlem ansökning [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

8121

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? BörjesoN#7679

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Kasimir Kaskisuo född år 1998 med sin pappa och mamma i en liten stad kallad Unive city. kasimirs pappa har get kunskapen av bilar och stret race samtgangster livet. Nuförtiden håller kasimir på med bilar och dark web deals för att känna lite pengar till sina super trimmade bilar som hans bmw 320 och volvo 745 turbo. Men kasimir vill ändra på sitt liv. Han känner att gangster livet inte passar honom längre ha snuten efter sig är inget Kasimir vill längre och han vill starta ett nytt liv som mekaniker eller andra bil jobb för att kunna försörja sig själv samt hans framtida familj. Kasimir Kaskisuo Spelar även hockey i SHL där han representera leksands if. han har även spelat i Nordamerika i NHL där han har representerat storklubbarna Toronto Maple Leifs samt Nashville Predators där han drog in miljoner med dollar. Detta är min karaktär

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och utvecklad rp. När jag rpar så håller jag mig alltid till den så höga rp nivån som går, jag kommer vara aktiv och alltid prestera. Jag har provat köra på massor av andra servrar men känner att detta är det rätta. Jag kommer bidra med långa och utvecklade scenarion, jag kommer vara aktiv och prestera. Denna server är den med det mest spelare men ändå högsta rp nivån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska vinna, kan ta upp ett exempel. Vi säger att det pågår ett snutjag och kriminella bär på vapen, poliserna får stop på motpartens bil alltså dem kriminella. Poliserna griper dem kriminella, om man nu är kriminell så känns det ju såklart inte så bra men det är därför båda parterna ska kunna vinna. Nästa gång kanske dem som rpar kriminella kommer loss. Båda måste kunna vinna någon gång.

Hur hittade du Unive? kört här innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka