Börje Ädel | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Börje Ädel

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gnqc-djbq/DJJFDFTH

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Cute Girl#0079

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Börje Ädel och är född 2000-04-07. Börje blev uppväxt i en familj som var alla chefer. Börje hade alltid lätt för sig i skolan och fick A i alla ämnena, han är en riktigt smart grabb. Börje hade en bästa kompis som han verkligen gillade (som vän) men dog i en tragisk trafik olycka, men olyckan och sorgen skulle inte stoppa Börje för att uppnå sina drömmar att jobba med krim. Börje har/hade inte så mycket pengar och gillade verkligen att pimpa och trima bilar. När hans andra vänner ville iväg och pimpa/trima så va enda vägen att säga ordet "nej", sorgen i hans ögon blev värre och därför nu som vuxen vill skapa en bilfirma som går i vinst fast de är biliga trim och pimp. Börje hade också svårt att hitta jobb men fick ett jobb som först postnord. Men Börje hade problem med ryggen och alltid haft de i sitt liv och ville byta arbete till reporter. Han blev senare reporter. Han har goda vänner och Börje är trevlig och snäll mot alla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är snäll mot andra och får folk att skratta. Jag är bra på rp och har spelat ganska mycket på unive. Unive är den server jag tycker är bäst och roligast att spela på. Jag är trevlig mot alla och vill att dom nya ska känna sig välkomna till unive. Jag har fått tre personer att spela på unive. Jag kommer att försöka att få andra att spela på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den bästa svenska servern som nästan aldrig laggar, Polisen är bra och unive har bra rollspel. Det är den bästa och roligaste servern jag spelat på.

Hur hittade du Unive? Jag hörde av en kompis som tipsade om den så jag testade och jag började tycka om den snabbt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli krim och jobba på den mörka sidan av unive. Jag vill bygga upp min karaktär så mycket som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Göra unive till en rolig plats och få andra att ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har slutat spela på andra för att dom inte haft bra rp och dom har laggat mycket. Dom har haft folk som förstör jättemycket.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och jag respekterar det till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka