Accepterad Börje Ädel | Medlem ansökning [Dralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Börje Ädel

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gnqc-djbq/DJJFDFTH

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Cute Girl#0079

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Börje Ädel han har bott i staden i ungefär 12år. Ädel tycker mycket om att glidarunt i bilar och bara allmänt chillar runt. Börjes's favorit bil är volvo 740 turbo. Börje har en stökig uppväxt han har flytt krig. Han flydde från somalia hans mamma dog i kriget. Börje är väldigt trevlig. han är kul och göra afferer med det säger många andra med. men ibland kan det komma lite trubbel. men då vet Börje att man kan alltid ringa 112. Men han kan bli lite småsur. Men väldigt trevlig. Börje är född 2000. Börje har inte så lätt till tårar. Han gillar även att vara på gymmet med sina polare. De brukar gå ditt 3 gånger per vecka.
Börje hjälper folk om det behövs. Om det är något så kan man alltid ringa Börje. Han e en sån som står uppför folk. han är modig,stark,lång,intelätt till tårar,inte blyg alls ,men ändå en skön kille att hänga med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på unive ett tag nu. Jag tycker att om det är någon server jag ska spela på så är det unive. Jag vill bli medlem för att då får jag tillgång till mer att göra i spelet. Om jag blir medlem har jag tillgång till blocket twitter och att kunna bli krim.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den bästa svenska servern som nästan aldrig laggar, Polisen är bra och unive har bra rollspel. Det är den bästa och roligaste servern jag spelat på.

Hur hittade du Unive? Jag hörde av en kompis som tipsade om den så jag testade och jag började tycka om den snabbt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska kunna bli krim någon gång för det hade varit nice.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har slutat spela på andra för att dom inte haft bra rp och dom har laggat mycket. Dom har haft folk som förstör jättemycket.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och jag respekterar det till 100%

Din whitelist ansökan har godkänts

Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka