Nekad Börje Ädel | Medlem ansökning [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Börje Ädel

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gnqc-djbq/DJJFDFTH

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Cute Girl#0079

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Börje Ädel. Han är född år 2000 men han låter som att han är 56. Det är för att han var född med för stort stämband. Börje är en snäll man som älskar bilar och att vara med andra vänner. Börje brukar träna med sin kompis som han brukar hänga med. Börje kommer från sverige men hans föräldrar adoptera bort honom. Börje fick växa upp i en foster familj som var stränga. Han hade en jobbig uppväxt men det stoppar inte Börje för att få en bra framtid. Börje jobbar just nu som reporter för det var det ända jobbet han kunde få. Börje är nästan den gladast personen som finns i stan. Börje letar fortfarande efter den rätta kärleken.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill stanna på unive så länge som möjligt och om jag hade varit medlem hade det varit roligare och jag kommer stanna kvar längre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den bästa svenska servern som nästan aldrig laggar, Polisen är bra och unive har bra rollspel. Det är den bästa och roligaste servern jag spelat på.

Hur hittade du Unive? Jag hörde av en kompis som tipsade om den så jag testade och jag började tycka om den snabbt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att min karaktär ska bli krim för det skulle göra min upplevelse av unive bättre och roligare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna ha kul med andra och kunna ha en bra rp server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har slutat spela på andra för att dom inte haft bra rp och dom har laggat mycket. Dom har haft folk som förstör jättemycket.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och jag respekterar det till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka