Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Oskaeeeee/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar
Vad är ditt discord namn? Egg man#6504
Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2008
Berätta om din karaktär. Han är en tjock liten epa raggare, hans namn är Jonny Fulareman. Han vart dock ett misstag och blev avkastad på vägen vid 6 år. Ingen vet vem hans föräldrar är, men allt man vet är att dem hatar Jonny som in I helsike. Han älskar att ragga på städer, ändå fast han får en massa skit pga hans vikt. Han älskar också att äta, och bruka ofta ladda upp reviews om mcdonalds hamburgare på hans kanal. Han är 24 år gammal, övervikt men har fortfarande bra hälsa. En gång ramlade han av en gunga och slog I huvudet. När han vaknade igen, la han på sjukan och hade väldigt suddig syn. Vilket är därför han har glasögon.
Han känner sig väldigt självsäker, modig, och cool.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill, börja jobba och tjäna pengar till min gubbe. Som I riktiga livet, det är inte roligt att bara åka runt på stan och inte göra någonting. Bara cruisa runt med volvon och ragga, visst det kanske är gubbens hobby men man måste ju jobba för att tjäna pengar. Jag vill också bidra till ett bättre RP, det ska vara så realistiskt som möjligt. Precis som riktiga livet.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hur fri man är, det är nice att man får ha en lite skojig karaktär utan att bli bannad för att man har lite skoj och roligt med sina vänner. Det är ju en bra typ av RP att man får ha roligt.
Hur hittade du Unive? Youtube, och främst FIVEM's framsida när man kommer in. Det stod typ "Popular in sweden "MultiStaden"" För på den tiden hette det ju multistaden. Nu heter det ju Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Halvseriöst, rolig RP skojig men fortfarande seriös. Så man inte bara går runt och dödar alla. Jag vill vara en rolig individ som skojar runt på torget och får folk att skratta. Och hjälpa folk på t.ex autoexperten och Mekko. Beror på vilket jobb jag ansöker till.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hjälpa serven till att bidra till bättre RP, jobba och leva som i riktiga livet. Och främst av allt, ha roligt!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte riktigt, jag kanske har ett par roller i ett par andra servrar, men jag spelar knappast alls på dem. Jag kör alltid bara på unive, alla andra är rätt tråkiga.
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar
Vad är ditt discord namn? Egg man#6504
Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2008
Berätta om din karaktär. Han är en tjock liten epa raggare, hans namn är Jonny Fulareman. Han vart dock ett misstag och blev avkastad på vägen vid 6 år. Ingen vet vem hans föräldrar är, men allt man vet är att dem hatar Jonny som in I helsike. Han älskar att ragga på städer, ändå fast han får en massa skit pga hans vikt. Han älskar också att äta, och bruka ofta ladda upp reviews om mcdonalds hamburgare på hans kanal. Han är 24 år gammal, övervikt men har fortfarande bra hälsa. En gång ramlade han av en gunga och slog I huvudet. När han vaknade igen, la han på sjukan och hade väldigt suddig syn. Vilket är därför han har glasögon.
Han känner sig väldigt självsäker, modig, och cool.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill, börja jobba och tjäna pengar till min gubbe. Som I riktiga livet, det är inte roligt att bara åka runt på stan och inte göra någonting. Bara cruisa runt med volvon och ragga, visst det kanske är gubbens hobby men man måste ju jobba för att tjäna pengar. Jag vill också bidra till ett bättre RP, det ska vara så realistiskt som möjligt. Precis som riktiga livet.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hur fri man är, det är nice att man får ha en lite skojig karaktär utan att bli bannad för att man har lite skoj och roligt med sina vänner. Det är ju en bra typ av RP att man får ha roligt.
Hur hittade du Unive? Youtube, och främst FIVEM's framsida när man kommer in. Det stod typ "Popular in sweden "MultiStaden"" För på den tiden hette det ju multistaden. Nu heter det ju Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Halvseriöst, rolig RP skojig men fortfarande seriös. Så man inte bara går runt och dödar alla. Jag vill vara en rolig individ som skojar runt på torget och får folk att skratta. Och hjälpa folk på t.ex autoexperten och Mekko. Beror på vilket jobb jag ansöker till.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hjälpa serven till att bidra till bättre RP, jobba och leva som i riktiga livet. Och främst av allt, ha roligt!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte riktigt, jag kanske har ett par roller i ett par andra servrar, men jag spelar knappast alls på dem. Jag kör alltid bara på unive, alla andra är rätt tråkiga.