Nekad Börge_Andersson | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

banditenn

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Oskaeeeee/

Ditt Hex-ID: 11000011908893b

Vad är din discord tagg? Woooow#6504

Vem var det som bannade dig? Sandberg

Hur lång tid var din ban? 5 Dagars ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming och suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Faktiskt ingen aning, men jag hittade en kille som blev nedslagen och jag försökte rädda han genom att ta han till sjukhus.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och pratade med en kille vid ICA och sedan kom någon och slog ned han och sprang iväg, jag har ingen aning om det var för nått som de två hade emot varann. Men jag plockade upp killen, tog en voi och försökte åka med han till sjukhuset och blev bannad på vägen dit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att var en felaktig ban, sedans allt jag gjorde var att hjälpa en kille till sjukhus. Men sedan kanske folk trodde att jag dödade han? Jag har faktiskt ingen aning. De kanske försökte banna en annan person men råkade banna mig istället.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad, så jag har inte så mycket att prata om här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ringa eller skicka till sjukvården istället, så hade jag sluppit ta han till vård istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska alltid ta vara av de tjänster du har, t.ex ifall du har en mobil ring efter hjälp om nått händer. Eller bara gå till någon polis ambulans eller vem som helst och fråga om ifall dem kan hjälpa dig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka