Nekad böllen | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

böllen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198024514523/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? böllen#0895

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 1998

Berätta om din karaktär. Böllen Corolla är en man född 1998. Jag kommer från en fattig ort i England. Min pappa gick bort när jag va 1 år. Han försökte ta sig ur sitt gäng när jag kom till världen. Efter en stor konflikt så blev han mördad. Så i princip hela mitt liv har det varit jag och min mamma plus min styvpappa som kom in i bilden när jag var 5 år. Min styvpappa var inte den trevligaste. Efter bara något år så började ha slå både mig och min mamma. Men vi hade ingenstans att ta vägen, inga pengar, ingen bil, ingen mat. Vi fick kriga oss igenom alla år tills jag blev 18 år. Då tog jag tag i saken. Jag lämnade ett brev under mammas kudde för att berätta att jag rymmer till Sverige. Mitt mål är att få jobba med rättvisa här i Sverige. Så att jag kan tjäna pengar och hämta min mamma till sverige. Jag är trött på att leva ett instabilt liv och det ska ingen annan behöva göra heller, därför vill jag bli Polis, väktare eller liknande.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att få se mer av servern. Jag är ny men väldigt seriöst inom RP jag kommer bidra till massa kul och jag hoppas att så många som möjligt kommer gilla mig och som en partner och arbetskamrat! Jag vill bli medlem för att kunna komma in som rollen polis och även annat så att jag kan lära mig mera inom RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra roleplay och roliga scenarion så att flera vill spela på denna servern och kommer att ha roliga minnen från Unive. Sen så kommer jag att hålla koll på olika typer av regelbrott så och kanske skriver nån report om någon gör ett så att roleplay nivån höjs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte bara ska tänka på sig själv utan låta dem andra vinna argument också.

Hur hittade du Unive? Jag har alltid velat spela gta fivem och Rp spel generellet. Men efter en massa roliga videos på youtube så blev jag tvungen att fixa det.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka