Bärgarn123 | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bärgarn123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198435759636/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Larsinatorn#3612

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Svensson och han är föd 2000-09-12, hans familj är från Sverige men när Rasmus blev fem flyttade hans familj till USA för att hans far skulle kunna expandera sin metamfetamin business. Så det har alltid funnits droger nära Rasmus. Men när Rasmus blev femton blev hans far arresterad då bestämde sig Rasmus mamma för att flyta tillbaka till Sverige. Rasmus kom då till Sverige när han var sexton med sin mamma och sina brorsor. Rasmus brorsor är 8, 12, 14 år. När Rasmus blev 19 år flyttade han till Unive. Han vill hällts inte följa sin fars fars fotspår med drogerna men om han måste det för att få pengar så är han bred, han vill hällts jobba med fordon då han tycker dom är intressanta och han har ett intresse för att mecka med fordon. Fordonen som han gillar är snabba tyska billar, svenska fina Volvos, amerikanska truckar och amerikansk muskel bilar. Han har läs och skriv svårigheter han är en långsam tänkare och gillar att vara i ett tyst och lugnt rum när han ska tänka. Han mår dåligt då han inte har sätt sin far på flera år men för att må bättre gillar han att åka i höga hastigheter på motorvägen han mår som bäst då. På fritiden brukar han vara med sina kompisar Lars Larsson och Johan Johansson, ingen av hans vänner vet något om hans barkund för han gillar inte att prata om det. Han bakar polisen men han bakar plånboken mer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer ge en bra rp känsla och jag tycker att det är roligt att rp jag kommer följa alla regler som t.ex. vdm, rdm, powergaming. Jag kommer bidra med en bra och seriös rp känsla för mig och alla spelare runt om mig. Jag kommer försöka söka jobb som t.ex. falk för att kunna hjälpa folk runt om i servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört bra saker om serven från folk jag känner och jag gillar seriösa rp servrar och när jag har testat att rp på denna server har jag fåt en bra och seriös rp känsla

Hur hittade du Unive? En kompis visade mig och jag tyckte det lät intressant då jag har rp förut och jag har tyckt att det har varit kul, men jag slutade ett tag då jag inte hittade några seriösa rp server men när han berättade om denna server ville jag börja rp igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna leva ett dröm liv som rik men jag vill även kunna uppnå en så rolig och seriös rp upplevelse som möjligt. Jag vill helts jobba på någon bil firma eller på falk, jag vill någon dag bli chef över någon bil firma eller falk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna få andra personer runt mig som är nya inom rp att börja älska rp. Att få en speciellt bra känsla när jag startar datorn för att rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i någon annan server.

-Vad är din steam profil länk?
-Vad är ditt riktiga namn? Sander

-Vad heter du på Discord? Sandorboy#7379

-Vad är ditt födelsedatum? 27 augusti 2009

-Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Karlsson han är född 2000-08-27 och han kommer från Sverige men har släkt från Danmark och han älskar att åka dit för att hans morfar jobbar på en verkstad och han har alltid varit intresserad i bilar men det finns en dålig som sak som han inte alls gillar när han åker dit för när hans pappa och han träffar hans morfar så köper dom mycket droger så när han blev ca 14 dog hans pappa och så bestämde mamman över han men hon hade inte ett jobb som man fick mycket lön på så hon valde att adoptera han men han hade inte tur med familjen i deras familj skulle man vara finklädd hela tiden man fick inte bli smutsig av att håla på med motorer men som tur var så skulle han bara bo där ca tre år för att han flyttade dit när han blev 15 så han flyttade stad efter stad men han hittade ingen stad som han gillade direkt men nu så tror han att han har hittat en bra stad för han men han gillar inte att prata om hans släkt eller föräldrar

-Varför ska just du bli medlem på Unive? för att jag kan bidra med en bra rp med andra spelare t.ex om jag blir skadad och en läkare rp:ar så rp:ar jag med, och jag kommer söka jobb som t.ex mekonom

-Hur hittade du Unive? jag spelade på Avail innan men jag tyckte att det blev tråkigt och inte seriöst för att dom hade bara en bilfirma men ingen var i tjänst någon gång

-Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska få jobb som mekonom och få en seriös och rolig rp på samma gång

-Vad har du som mål med ditt rollspel? att jag ska kunna på nya personer på rp att älska det och bidra med bra rp

-Är du aktiv deltagare i andra servar för tillfället? nej jag är inte aktiv i någon annan server

Tillbaka