Accepterad Bärgarn | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tugg

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086899925/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Bärgarn#0002

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från en kompis jag kände mycket väl från dem yngre dagarna, på denna server har jag valt att kalla honom "Kalle Berg". Han var alltid den här snubben som vela vara kaxig och coolast och sket totalt i vad konsekvenserna kunde bli. Och med det tänket så blev det massa konsekvenser om saker han gjort, han brukade till exempel käfta upp sig med fel folk och bli totalt nitad. Men blir man vän med min Karaktär så är han den mest roligaste och kreativaste killen som går och hitta, man är på diverse äventyr osv. Jag skulle ej klassa min karaktär som en grov brottsling, bara en grabb som gått lite fel väg i livet och gillar att punda/knarka med sina nära kompisar. Och med allt knark så kommer det dåliga beslut och inte så väl i genomtänkta grejer. Han har en stor kärlek till droger överlag, inte att sälja, att själv bruka. Min karaktär är i nuläget 21 år gammal. Med sitt drogproblem kommer även pengaproblem, min karaktär har inga problem att lägga in några timmars arbete för att sedan få sin lön för att sedan knarka upp det. Intresset för bilar finns också, men det är inget som skulle gå före knarket. Min Karaktär gillar ej polisen, självfallet då han är en missbrukare som gör allt för att inte bli tagen av lagen. Han håller sitt missbrukande lowkey eftersom han ej vill bli klassad "knarkare" på gatan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med väldigt bra och väldigt seriöst rollspelande. Jag kan också komma med väldigt bra förslag på saker o ting om ni nu skulle behöva förslag på grejer vilket jag absolut inte tror ni behöver.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Fått höra mycket bra lir mässigt och att det är seriösa spelare osv, fått höra mer bra än dåligt. Det är en stor spelarbas på denna server vilket jag tycker är väldigt bra och roligt då man kan höra alla olika slags rp nivåer. Jag har också hört att detta är en seriös och rolig server och det får mig att bli sugen på att rpa på just denna server.

Hur hittade du Unive? Genom en twitch streamer som var väldigt på att rpa och körde på denna servern han heter COSMOS_BT.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul medans jag spelar är väldigt viktigt samt att kunna utveckla mitt rpande till att bli ännu bättre, men mitt mål med allt är helt enkelt bara att ha kul. Med kul så menar jag såklart inte att lalla runt och bryta varenda regel som finns här med kul så menar jag att följa regler så det blir ett seriöst spelande det är vad jag tycker är kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är ju att bli omtyckt och att andra spelare tycker att jag har en bra rp nivå så andra också tycker det är kul att rpa med mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja jag har kört på alla olika slags rp servrar. Fast jag har mest kört på servrar med 18 och 15 årsgräns. Just nu har jag 910 timmar på FiveM så jag har en del erfarenhet av rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka