Accepterad Bärgar jennan | Medlem ansökning [coca cola]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bärgar jennan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jens

Vad är ditt discord namn? jennan#3999

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Mikael Lindberg på 27 år har haft ett intressant liv om man frågar han hade en bra uppväxt med sin mor och far gick ut skolan och in på gymnasiet på fordon transport och vart lastbilschaufför vid 20 år gick han ut gymnasiet och börja jobba i 6 år som chaufför men tappa intresset och ville lära sig något nytt i livet så han packade ihop sina saker och flytta till Unive med förhoppningarna att hitta sitt nya jag igen har har intresset för lag och regel men vet inte om Polis är rätta yrket det hoppas han på att hitta här i Unvie staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har några år med RP på nacken mycket på vanliga servrar (deltagit som co-owner på vissa) och allra mest på Utrycknings Klaner (där jag också varit med på ägare/co-owner) så kan nog komma med viss kunskap till andra och tar gärna emot kunskap för att utveckla mig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man gör så att man spelar på ett sånt sett att man själv inte bara vinner utan man gör så att andra motparten också har kul och vinner bästa exemplet jag har är med polisen att man inte kör iväg så fort dom försöker stanna en utan man stannar och gör ett vanligt scenario utav det så det.

Hur hittade du Unive? Har sett Unive på tiktok och YT och streams haft ögat öppet på denna servern ett tag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka