Accepterad bängan | Ban överklagan (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Billy J

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
18
Användarnamn: bängan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/DINmammasPIZZA/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lasse LassO

Vad är din discord tagg? Lasse-LassO#5428

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: RDM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag mörda en människa under ett personrån. slog lite för många gånger med slagträet. tror jag överdrev lite med alla slag faktiskt. jag skäms helt seriöst

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en annan (alexsander) stog och snackade med en admin, han kom från norrland. jag sa såhär: lule är goa grejer och så poff så blev ja bannad xD

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nä såklart det inte var en felaktig ban, jag gjorde fel. Jag ber om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var för jag lekte stålmannen och gick ut i bilen när jag hade krascat som ingenting hade hänt men det har jag blivit mycket bättre på att inte göra!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte mata folk med slag från mitt slagträ när jag personrånar. inte mörda nån utan anledning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte mörda någon vid ett personrån. får ju lite panik när det gäller såna situationer också så ska skärpa mig och inte göra något bann-aktigt. ja för det första hade jag inte följt med på alexanders äventyr med person rånandet och allt fast om jag väl ska råna någon borde jag inte stå där och mata slag på den jag rånar med ett slagträ. jag gjorde dock allt som tokiga alexsander sa att jag skulle göra också så jag ska inte vara så snäll om det gäller sånna saker.

Har du läst våra regler? Ja

Din banöverklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till BanÖverklagande Arkiv

Tillbaka