Accepterad BÄG | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABM780

Medlem
Servervakt
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Enok Lundvall

Ditt discordnamn: abm780

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff så jag har märkt att det inte är så många vakna som tar support ärenden på nätter eller don på nätter på vardagsnätter då tänker jag jag brukar vara uppe hela nätter då jag är en natt uggla då hadde jag underlätatt för de andra å kske få minder don å support på dagar och så på nätterna behöver man får svar på sitt ärende snabbt även på nätterna. lite om mig jag är en grabb på 17år jag har spelat på unive ca 2år tog en lång paus till för några dagar sen jag är driven rolig snäll och trevlig pratglad

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker support å donator ansvariga inte är så aktiva på nätterna från ca 01 till 08 på vardags nätterna jag har sett många sitta i support på nätterna å om jag är vaken å inte har något å göra så tänker jag att jag hadde kunnat hjälpa dom med sina ärenden samt att det kan bli dåliga sernaion eller dåliga rp om folk har frågor eller behöver hjälp på nätterna annars tycker jag det funkar bra staff teamt gör sitt jobb i bland stötter man på lallare på nätterna med bara för 2 daggar sen vart jag vdmad men kunde inte göra något åt det för det var mitt i natten å ingen staff var vaken

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? man både ta hjälp å ge hjälp i staff teamet om man inte har eller vet svaret man ska inte vara rädd ör att fråga nån som är högre uppsatt än si själv jag vill hjälpa andra att lösa svåra samt lätta problem och ärenden

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? men ska vara trevlig lyssna å förklara på den man sitter i ärendet med man ska bete sig professionellt å inte lalla man ska förklara bra så båda förstår å inte missförstår varandra

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag har mitt egna liv med som alla andra men jag har ochså ett stort spel intresse så jag lägger många timmar framför datorn jag rpar mycket jag tänker att mitt rpande är när andra staffs är inte å mitt jobb som staff är när det är mindre inne som på nätter kvällar morgon jag brukar sitta ofta sitta mins 10 timmar vaje dygn famför datorn

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1 till 2 år sen tog jag en lång paus då jag fick cancer å hamnade på sjukan men den försvann så kan böja spela så har spelat ca 3 till 4 daggar nu på senaste ofta mins 8 timmar om dagen

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har lite men inte jätte då jag har varit admin på andra spel
men ja vill jätte görna lära mig allt

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag kan ta lite allt möjligt men hälst inte krim ansvarig för jag rpar som krim annars det om behövs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka