Accepterad azzyboyzz | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

azzyboyzz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Snus Ankan#3046

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14:00 - 23:00 på vardagar
11:00- 02:00 på helger

Tar såklart pauser men oftast cirka 8 timmar om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle blivit servervakt skulle jag använt mina nya perms för att utveckla samhället. Jag skulle sett till att rp nivån är bra och se till så att det inte finns någon som inte följer reglerna. Jag själv stöter dagligen på folk som inte alls bryr sig om rp på något sätt utan bara försöker göra det svårt för andra att rpa. I sådana lägen tycker jag att det skulle varit perfekt att vara server vakt då man kan göra något åt det istället för att förlita sig på att någon mod ska kunna komma och ta hand om saken, försår ju att mods har annats att göra så skulle ju underlättat för dem.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Varför jag vill bli server vakt är mest för att jag vill förbättra servern samt rp nivåerna. Jag tycker att jag har kört på unive så pass länge att kunna ta viktiga beslut kring när något är fel samt bryter mot reglerna som finns. Det är väldigt många som inte bryr sig om de rpar fel och utför vdm, failrp samt powergaming då och då. Som jag nämnde innan så stöter man dagligen på folk som inte alls bryr sig utav att rpa utan endast förstöra för andra. Därför vill jag finnas på plats och göra något åt detta.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror själv att jag skulle kunnat bidra med att t.ex. kicka folk som inte beter sig, dva bilar som står opassande, bilar som har vält över mitt på gatan osv. Allmänt kunna göra servern bättre och förbätta rp nivåerna. Jag är har alltid bra med tålamod och utför aldrig något utan en bra anledning. Skulle jag någonsin kickat någon skulle jag verkligen försäkrat innan jag personen förtjänade det och hoppats på att personen lärt sig något varför personen blev kickad.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag bör bli servervakt då jag har bra tålamod och kan göra en skillnad på servern. Kan se till så att folk håller rp nivåerna på en bra nivå och se till så att ingen springer runt och lallar överdrivet mycket.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag spelar på unive väldigt mycket, flera timmar om dagen och då vill jag gärna uppleva servern så bra som möjligt. Det är såklart inte bara för mig jag vill att upplevelsen på unive ska vara bra utan även för andra spelare. Jag vill att unive ska se så bra ut som bara e möjligt, och detta tror jag att jag ska kunna leverera så bra som jag kan.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har varit mod på en annan server tidigare så har ganska bra koll på detta, även om det var cirka ett år sedan. Det mesta är färskt. /dv, /kick (id) (anledning), /sv, /svban (id) (anledning), /revive (id), /freeze (id)

Är du whitelistad på serven? Ja!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad i cirka 5 minuter för att jag stod afk på torget då jag behövde springa iväg o utföra nummer 2 på dass. Denna bannen blev borttagen direkt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, inte gjort sedan jag blev förälskad i unive för cirka 6 månader sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka