Nekad Azzer | Chef-jobb ansökan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azzer

Icke Medlem
Meddelanden
525
Reaction score
27
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till Grovestreet Pizzeria

Vad heter du IRL? Anthony

Vad heter du på discord? Min discord är Azze#7713

Hur gammal är du? 15 stabilla år

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började vid kanske runt 2020 men då var det bara lall, när jag valde att ta detta längre vid 2021-2022 blev jag medlem, när jag blev medlem så var det väl början i året och säg då, att jag har varit medlem i cirka 8 månader nu då ig, sen har jag ju rpat krim typ hela tiden, och har rpat sedan dess konstant, men jag skulle väll säga man ser mig mer än vad man ser andra! Och har planer att fortsätta på Unive tills det har stängt ner!

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra det mer aktivt, så det känns som en riktig Pizzeria, kommer anställa nya personer, nya aktiva spelare, för bägge icke krim och krim, kommer ej anställa dem inom mitt gäng, kommer samt att ta fullt ansvar för det som händer, kommer samt göra sammarbeten, göra så att man kan köra ut mer och mer, ska ha öppet mer och mer. Sedan IFALL jag skulle tappa intresse så skulle jag säga till ist för att bara vänta ut till jag blir nersatt, för tycker att det är väldigt fult att sitta där uppe bara för en roll, Jag har också planer för att hitta en ny lokal!. Tänker att fixa aktiviteten först

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju varit P.A på Mekko i 2,5 månader samt att jag blev erbjuden chef roller på bägge Vianor Chef, Mekko, Falck, men jag tackade nej till detta då efter som jag kände att jag ej passade som chef då men nu efter mer rp och sånt så känner jag mig redo för den positionen, jag rpar frf boss nu och det krävs väldigt bra "ledarskap" om man ska ha det ordning och fint, samt galaxy night club PA, och så har jag varit gsp chef som funkade faktiskt bra, stabilt med anställda och aktiviteten var fin

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är ju inne varje dag, så väldigt ofta, men detta är tiderna

Måndagar: 10:00(vaknar jag)-06:30(Lägger jag mig)

Tisdagar:10:00 (vaknar jag)- 06:30(lägger jag mig)

Onsdagar:09:30(Vid den tiden brukar jag vakna)-06:00(lägger jag mig)

Torsdagar:10:00(vaknar jag).06:30(lägger jag mig)

Fredagar: 08:00(oftast vaknar jag då)-05:40(brukar jag lägga mig)

Lördagar:08:00(oftast vaknar jag då)-05:40(brukar jag lägga mig)

Söndagar:07:50(vaknar jag)-05:30(lägger jag mig)

Under detta året vanliga Skoldagar/2022

Måndagar: 14:30- 23:00-00:00

Tisdagar:14:30-23:00-01:00

Onsdagar:15:00(då kommer jag hem)-00:30(då lägger jag mig)

Torsdagar: 13:25(då kommer jag hem)-01:00(då lägger jag mig)

Fredagar:13:30(då kommer jag hem)- 06:30-07:00 (då lägger jag mig)

Lördagar: 10:00(då vaknar jag)- 10:00 (lägger mig då, alltså uppe hela natten och kommer hjälpa till då också)

Söndagar 15:30-17:00 (då vaknar jag)-04:30(då lägger jag mig)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ? Ja, asså jag menar, jag blir ju chef för rpn skulle och inte min skull, jag ska försöka göra Unive ÄNNU roligare än vad det redan är, och jag känner att en chef position som kan hjälpa, ta in nya, ta ut gamla är bättre för rpn än en person som bara vill vara chef för ett ställa bara för dem kan ha en roll i sin status, nej jag kommer få fram rpn där det är värst, då jag känner att rpn behöver resas mer och mer, jag vill vara där när folk blir glada att dem fick sitt första jobb, så som jag fick, kommer ihåg hur glad jag var när jag fick orden "ja, bra gjort", och sen såg jag i ooc "din dc", kommer ihåg att jag tänkte på detta hela natten och jag var så himla glad asså, ni fattar inte asså. men jag vill iaf att folk ska kunna känna samma känsla som jag fick känna, det var en känsla som var WOW, och fler ska känna den, oavsett ifall jag är där eller ej, tror att jag skulle passa bättre men det är erat val!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Noppeis

Har du läst våra Regler? Ja, läst allt och läser fortfarande lite då och då så jag ej ska glömma något, drf läser jag lite då och då

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka