Nekad Azzer | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azzer

Icke Medlem
Meddelanden
525
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111117413/

Ditt Hex-ID: 110000144989a65

Vad är din discord tagg? Min dc är Azze#7713

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? P-ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov lall stormning + skit kass rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi hade precis stormat ett gäng hus efter de hade skottat mot oss flertals gånger och det var i ett läge där det var "one time only", eller tyckte vi i stunden iallafall. fattar ej hur det var lall i stormningen då JAG inte lallade, men andra kanske gjorde. Jag försökte ta det seriöst till 100% iallafall, men kan ha tappat det i slutet när vi skulle ta förhör. vi hade ej tänkt att göra problem, vi ville endast ha lite roligt efter en jobbig kväll, vi hade precis lämnat gänget och blivit bolizer, så vi väljer att försöka glömma det, men aa, slutar med att det blir kaos ist, det skottas bakom piren polisstaion, samt mot vår kollega, så det blir jakt och skott avlossas från bägge sidor, sedan får vi reda på vart de bor och de väljer att storma huset och säger "kom fort!!!, de kommer och kommer skotta oss" något i den stilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle ta förhör med en person som vi hade tagit, sedan var vi alla ju as trötta, vi väljer då att ta direkt till förhör och skita i häktet, sedan bara han dör från ingenstans så vi väljer att vi ska revive honom, sedan så skriver han i ooc "några sista ord?" och sen bannade. Däremot vill ej vara sådan, men det var en till som var med på detta som kom undan utan någonting, men aja. Jag erkänner att vi gjorde fel, och lovar o svär att det ej händer igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, det var rätt tyvärr. men inte att jag lalla, det gjorde jag faktiskt inte, men en kass stormning, ja.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg så kommer ej kunna svara

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde faktiskt valt att ej ens komma ig, jag hade tänkt o sova men kunde ej och fick ett sug på Unive och försökte "nej, du ska sova, klockan e snart halv 7, vi var trötta och ville liksom endast ha lite roligt eftersom vi ansåg att det ej var något problem eftersom vi var typ 70% av alla som var inne, så vi ansåg, varför inte liksom, vi kommer ändå inte förstöra någon annans rp?. så vi väljer att storma "med lall". Men så det e klart, jag joinade endast den för de skrek i radion att de behövde hjälp så vi valde att ansluta eftersom han var i "knipa". Vi hade endast valt att hjälpa våran kollega

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ej ska lalla oavsett vilken tid på dygnet det är. Antagligen att inte sätta på datorn, men ja, att ej lalla sådär så som vi gjorde samt att ta det seriöst. Att rpa när man kan rpa, att följa regeln suntförnuft och inte lalla under några omständigheter

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka