Nekad Azzer | Ansökan till Streamer [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azzer

Icke Medlem
Meddelanden
525
Reaction score
27
Ditt discordnamn: Azze#7713

Vilka sociala medie-plattformar är du aktiv på? Twitch

Länka alla dina sociala medier du bockade in ovan:

Hur mycket tittare/visningar snittar du i genom snitt på dom? I början toppade jag som 40 först, men det var en raid där. Dagen efter så blev det runt 20 utan någon raid. Sedan idag kom jag upp i med en raid och de valde att stanna vid 35 personer. Ökade mig också från 60 följare idag till 130 följare på två st streams. Men jag tror nog att det skulle ligga vid 40 personer?

Visa upp klipps och content som du gjort från Unive som du är mest nöjd med Har ej klippat ännu, men har haft det roligt + folk verkar gilla min rp

Hur ofta är du aktiv? 3 streams om dagen försöker jag satsa på. de två första är det 2timmar+ per stream, sista brukar vara 1-3 timmar.

Finns det något annat du vill berätta för oss? Jag är en trevlig person som rpar boss & chef. Har det med andra ord väldigt trevligt på mina streams!

Vill säga att på dag 2 eller 3 så nådde jag 270 följare!

+rep bra streamer som är aktiv, rpar bra och seriöst, han skulle passa att ha streamer rollen för att han är boss i ett gäng och det skulle då vara bra så fler ser hur bra rp och seriös rp han har.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka