Inaktuell Azzer | Ansökan till Staff [Alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azzer

Icke Medlem
Meddelanden
525
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Anthony

Ditt discordnamn: Azze#7713

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Lyssna, jag vill bli staff för jag anser att servern skulle kunna behöva en "erfaren" rpare. Jag streamer och har inte blivit bannad på flera flera månader (ingen rätt ban, har fått unban direkt efter), för anser att detta staff team är missbrukare och inte ser på spelarnas sida av scenarion och endast utgår på vad "bevisen säger" ist för att också lyssna på spelarna, jag vill bli helper för att göra så spelarna skaffar mer en "vän" än en fiende, hellre att spelare kommer till mig och "rapporterar" regelbrott ist för att jag måste snoka och göra folk irreterade i onödan. Blir jag staff kommer jag också visa varför jag FÖRTJÄNAR det och inte för att jag bara vill vara det, har försökt att bli det sedan 2022 och fortsätter att försöka, så tycker personligen jag frötjänar iaf en chans.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Förtillfället skulle jag vilja påstå att krim rpn & polis rpn har blivit välsignelse skev. Först att kriminella fortfarande skottar för fullt & mot poliser, men sen att poliser vet att krims ej får döda än så de väljer att abusa det GROVT. Tycker bara det är pinsamt hur de beter sig och därmed vill jag joina krim ansv teamet för att få ett stopp på den skiten, nu har det skrivits i månader att man inte ska skjuta polisen, men folk fortsätter. Vill att medlemmar också ska sätta sig själva i scenarion utan att behöva vara kriminell, vill också få stopp på abuse fordon.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska ju då joina krim ansv teamet och granska gäng för gäng personligen ifall det skulle behövas, skulle kolla på folks inköp, bilar, medlemmar och tillslut bossen över gänget. Jag vill att man skall kunna ta ansvar för sitt jobb och visa engagemang. Jag kommer sedan ta snack med polisens rp och att de skall sluta rpa som idioter mot kriminella och tvärtom. Kommer kolla vad kriminella vill ha in på servern som skulle kunna höja rpn mycket som möjligt. Jag vill med andra ord göra så folk får det så roligt hör som möjligt och börja tänka på motparten.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska inte ta någons sida, man ska inte lägga olämpliga skämt till medlemmar när det är staff ärende osv. Måste vissa respekt till spelarna här på Unive

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måste kanske inte vara inne på dc varje varje timme, men kan ju öppna dc på luren då och då om jag är ute, annars så sitter jag väl på datorn och pluggar i 30-45 minuter och resterande timmar går väl till unive. Men kmr inte ha problem att visa aktivitet

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit Ma & Helper förr.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är redo för allt men helst inte servervakt då jag tycker att de inte behöver någon hjälp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka