Nekad Azzer | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azzer

Icke Medlem
Meddelanden
525
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Anthony Keyrouz, folk brukar kalla mig Azze ooc, för jag brukar vara riktig aktiv på discord

Ditt discordnamn: Min Discord är Azze#7713

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? För jag känner att ibland att jag inte kan hjälpa till så mycket och servern växer så så snabbt, asså det e sjukt, som 320 sa, Skandinaviens största Roleplay server. Det bästa jag vet e att hjälpa personer, speciellt dem nya till Unive och säga vad man ej ska göra på servern som te.x regelbrott!, Jag har också märkt att staffs har blivit snabbare med reports, men märker att det frf tar för lång tid att få svar och/eller hjälp och känner att jag kan ju hjälpa till med det?, jag menar gör ju inget bättre jobb när jag inte ens hjälper till? så därför känner jag att jag ska ansöka till helper!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Under detta Sommar Lov/2022

Måndagar: 10:00(vaknar jag)-06:30(Lägger jag mig)

Tisdagar:10:00 (vaknar jag)- 06:30(lägger jag mig)

Onsdagar:09:30(Vid den tiden brukar jag vakna)-06:00(lägger jag mig)

Torsdagar:10:00(vaknar jag).06:30(lägger jag mig)

Fredagar: 08:00(oftast vaknar jag då)-05:40(brukar jag lägga mig)

Lördagar:08:00(oftast vaknar jag då)-05:40(brukar jag lägga mig)

Söndagar:07:50(vaknar jag)-05:30(lägger jag mig)

Under detta året vanliga Skoldagar/2022

Måndagar: 14:30- 23:00-00:00

Tisdagar:14:30-23:00-01:00

Onsdagar:15:00(då kommer jag hem)-00:30(då lägger jag mig)

Torsdagar: 13:25(då kommer jag hem)-01:00(då lägger jag mig

Fredagar:13:30(då kommer jag hem)- 06:30-07:00 (då lägger jag mig)

Lördagar: 10:00(då vaknar jag)- 10:00 (lägger mig då, alltså uppe hela natten och kommer hjälpa till då också)

Söndagar 15:30-17:00 (då vaknar jag)-04:30(då lägger jag mig)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började på servern runt 2020, men slutade köra då jag inte var WL och fatta ej rp, men nu har jag kört i crika 7 månader konstant, och jag känner att det bara fortsätter och kommer inte sluta på något/några år. Men jag ligger på typ 500 timmar på Unive och ångrar en grej, och det var att jag inte började direkt när Unive var uppe.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit Medlemskap Ansvarig innan och har fixat roller innan, samt att jag brukar få sitta i donation och support, men kanske 80%av alla dem ärenden så har jag mer varit i support för att kolla om man har fått göra vissa grejer, men nu sitter jag bara i donation och kollar efter grejer jag ska köpa, te.x import bil,ped,hus,gänghus, kollar på allt möjligt, och känner att jag vill att folk ska kunna ha samma glädje som jag fick som te.x mina första krim roll, eller mitt första gäng, It's all speciell, och varit Sv innan, samt att jag lär mig ganska snabbt och är ej blyg att fråga om jag har gjort fel, och vad som e rätt, samt jag brukade få vara i support och lär mig där också, samt jag kommer nog också försöka sitta med andra staffs så jag lär mig "mer" samt jag har också varit staff precis och lärt mig alla commands en helper ska kunna

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag känner att jag vill hjälpa till på alla områden, men eftersom man måste vara Mod+ för att vara Krim ansvarig så känner jag att jag ska vänta ut lite med den, men vill hjälpa till på alla områden, men kommer avvakta med Krim, och tänker att det redan e många i jobb, så kommar också avvakta med den också, men har tänkt att stanna riktigt länge och när jag försvinner så är det jag har blivit demotad, men det kommer x

Senast ändrad:
-rep, fortsätt med ditt gäng, vill inte att italienska ska gå ner igen. Så fokusera på att rpa med ditt härliga gäng.

-rep, fortsätt med ditt gäng, vill inte att italienska ska gå ner igen. Så fokusera på att rpa med ditt härliga gäng.
no can't do, vill att anton ska vara boss

ännu en -rep på dig min broder, jag kan inte se någon annan som italienska Boss. Gänget har stora framgånger med dig som boss. Zenälla chilla lite

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka