Accepterad Azzer | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azzer

Icke Medlem
Meddelanden
525
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt riktiga namn är Anthony Keyrouz men mina vänner kallar mig Azze irl också!.

Vad heter du på discord? Min discord är Azze#7713

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under detta Sommar Lov/2022

Måndagar: 10:00(vaknar jag)-06:30(Lägger jag mig)

Tisdagar:10:00 (vaknar jag)- 06:30(lägger jag mig)

Onsdagar:09:30(Vid den tiden brukar jag vakna)-06:00(lägger jag mig)

Torsdagar:10:00(vaknar jag).06:30(lägger jag mig)

Fredagar: 08:00(oftast vaknar jag då)-05:40(brukar jag lägga mig)

Lördagar:08:00(oftast vaknar jag då)-05:40(brukar jag lägga mig)

Söndagar:07:50(vaknar jag)-05:30(lägger jag mig)

Under detta året vanliga Skoldagar/2022

Måndagar: 14:30- 23:00-00:00

Tisdagar:14:30-23:00-01:00

Onsdagar:15:00(då kommer jag hem)-00:30(då lägger jag mig)

Torsdagar: 13:25(då kommer jag hem)-01:00(då lägger jag mig

Fredagar:13:30(då kommer jag hem)- 06:30-07:00 (då lägger jag mig)

Lördagar: 10:00(då vaknar jag)- 10:00 (lägger mig då, alltså uppe hela natten och kommer hjälpa till då också)

Söndagar 15:30-17:00 (då vaknar jag)-04:30(då lägger jag mig)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i cirka 8 månader, vet ej faktiskt men börja på servern (kom till servern) för nästan 2 års sedan eller 1,5 år sedab

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 24 gånger men typ 70% av dem ban är när jag var icke medlem och ej kunde reglerna, men nu kan jag reglerna!

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? det är en spelare som kan underlätta för staffs, vi säger te.x att det är en regelbrytare så ska jag kunna skriva i ooc att lägga av och om det ej går så leder det till en kick eller en svban, jag ska med andra ord hålla det rent och fint för er staffs så ni inte ska behöva göra mer än vad ni behöver!

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? för jag är aktiv, kan reglerna, har varit sv ansvarig för 4 dagar sedan, har varit helper för 10 min sedan så ja. Men att vara sv är när man underlättar för er staff som jobbar hårt och inte ska behöva ta varenda litet problem som kommer och om människan(individen) gör grövre fel så kommer det leda till en förlängning, men vill mer att personen ska lära sig av sina misstag och kunna göra bättre i framtiden

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? det är när man är en bra förebild för dem nya spelarna och dem äldre spelarna och allmänt dem som ej kan reglerna ska vi sv's vara där och hjälpa till! vi ska kunna regler utan till och kunne ge exempel på vad man ska kunna göra bättre och vad ett dåligt scenario är för något! Det här gäller också alla medlemmar och man ska inte känna sig bättre än andra bara för "jag har en ServerVakt roll på min dc" "jag är bättre", asså det här är bara löjligt

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt sv abuse kan vara när man revvar sig sj för man ej orkar och åka och köpa mat för man är allmänt lat eller om ens kompis säger kan jag få ress?, (utan klipp) och man ska alltid ha klipp när man har dött, helst till och med när det är bugg men om det inte går att hitta i logs på något sätt så skulle jag valt att ej ressa isf! det gälle rockså samt att man kan ha toggleid i scenario, det har man ju oftast för att kunna se vart dem andra är någonstans och det är abuse. När man har rollen så är det ej för en "status roll" det är för man ska visa att efter hårt arbete, så lönar det sig. Jag vill ju inte bli sv bara för jag kan, jag vill bli sv för att hjälpa till!

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka