Nekad Azze | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azze

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/AzzeMinMan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? _Jacob_#0258

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2004

Berätta om din karaktär. Han kommer ifrån det fattiga landet Haiti och är där 25 men när han kom till Sverige eller staden så hade han lite problem att komma in så valde att säga att han var 12 år så staten skulle släppa in honom och det gjorde dom. Han är en väldigt känslodriven person och har ofta problem att konversera på ett trevligt sätt med andra medborgare men han gör sitt bästa. Han är just nu lite sur på staten och funderar på att bli kriminell men jobbar just nu för postnord men har tänkt på att jobba inom sjukvården. Han är en väldigt bil intresserad och älskar adrenalinet av att köra snabbt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med en bra och intressant RP och göra så att staden blir lite mer livad och aktiv, jag kommer även göra mig själv igenkänd genom staden med både fiender och vänner.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det allra flesta tar RP på allvar samt att de är så många att prata och omgås med.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad av en kompis att köra på den då jag ville köra allvarlig RP och har gillat de sen första dagen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på att skådespela i riktiga livet och ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli igenkänd genom staden varken som en bra eller dålig person

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte förtillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka