Nekad Azzb3rG | Whitelist ansökning [Ossipro] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azzb3rG

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198354724584/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Åsberg

Vad är ditt discord namn? Azzb3rG#4811

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sixten Albertsson. Sixten är typ 20 och är intresserad av bilar, vapen och att träffa nytt folk. Han är född och uppväxt i en stad i Värmland som heter Säffle. Han har haft en väldigt svängig uppväxt med flera vänner som har svikit honom vilket har lett till att han är väldigt självgående och litar inte på så många personer. Hans föräldrar bråkade också väldigt mycket under hans uppväxt. Hans största förebild är hans 4 år äldre syster som har lärt honom nästan allting. Han flyttade till multistaden för att ta tag i livet och skaffa sig ett nytt jobb efter att hans syster dog i en bilolycka för ett halvår sedan. Han jobbar just nu på Postnord men är inte riktigt nöjd där.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har länge velat bli seriös med mitt RP och älskar att gå in i rollen som en annan människa. Jag kommer bidra med många roliga ögonblick för flera andra spelare och kommer få nya spelare att vilja stanna på servern och känna sig välkomna på Unive.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på Unive eftersom jag har testat andra servrar som jag inte alls tyckte var lika bra kvalité som Unive. Jag har även vänner som redan är whitelistade och dom uppmuntrade mig att göra denna ansökan

Hur hittade du Unive? Jag har flera vänner som har spelat RP ett tag som har spelat på Unive och rekomenderade denna server när jag sa att jag ville börja bli mer seriös med RP. Testade Unive och märkte direkt stor skillnad från andra servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre och bättre på RP och att skapa flera olika ögonblick för spelare inne på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag endast på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka