Nekad Azu | Whitelist ansökning [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azu

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Azu

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/AzuMainAccount/

Vad är ditt namn i verkligheten? Heini

Vad är ditt discord namn? Azu ✯ ᵏᵃʸᵘ #1320

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2002

Berätta om din karaktär. jag är 26 år har nyligen gått ut polis utbildningen i los Santos jag har 3 syskon vilket 2 av dem är tjejer min pappa är död och min mamma är den ända som försörjer familjen. jag är uppväxt i san Andreas och har levt där nästan hela mitt liv. jag är en lätt lärd person som älskar att träna på fritiden.

Varför ska just du bli whitelistad? kommer bidra till en polis roll vilket kommer göra att vi har fler poliser i servern även ee jag en väldigt aktiv person

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för denna servern är svensk och alla måste starta någonstans

Hur många timmar har du på FiveM? jag har nyligen laddat ner det så kan gissa på under 10 timmar. men för ca ett halvt år sen spelade jag mycket på fiveM i över ett år var jag då hade ca 400 timmar

Hur hittade du Multistaden? min kompis tipsade om servern

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej har aldrig blivit bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon annan server. vill spela på en server och inte flera styck

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka