Accepterad Azonio612 | Medlem ansökning [LEON.SG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azonio612

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199148270524

Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio Nogalo

Vad är ditt discord namn? Azonio612#7667

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Antonio Nogalo han är 22 år gammal och är glad med det liv han lever idag. Antonio har två intressen fotboll och bilar. Antonio föredrar bilar före fotboll han gillar att åka runt i sina pimpade bilar i stan och ha kul med de gå på carmeets och street race. Ibland så brukar Antonio ta bilen ner till en fotbolls plan och spela fotboll. Antonios dröm bil är en Nissan skyline r34 gtr helst ska den vara från 2002 men en från 1999 går också bra och han tänker köpa den någon dag. Antonio hade en tuff uppväxt han familj hade inte så mycket pengar så Antonio började tidigt att jobba för att kunna hjälpa sin familj med pengar och mat. Nu har Antonio det bra med pengar och mat och även hans familj har också det bra nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra RP och vill även spela på en bra svensk server vilket unive är. Jag vill också bli medlem för att jag tycker att det är roligt med RP och eftersom att jag ändå bara spelar på unive så vill jag ha tillgång till lite extra saker jag kommer även rapportera folk som inte kan bete sig och folk som förstör RP andet för mig och andra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive för att det är en bra svensk RP server och jag vill ha en bra server att kunna spela på och jag kommer att bidra med bra RP och respektera alla spelare som är med och spelar

Hur hittade du Unive? Jag och mina vänner ville ha en en bra svensk RP server att spela på så vi började söka på youtube efter en sedan så hittade vi unive och då valde vi alla att teesta och spela på den och vi tycker att det är en väldigt bra server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att ha kul med mina vänner och att bli bättre på RP. Jag vill även köpa många bilar och åka runt med de tillsammans med mina vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lite samma som på förra med att jag vill ha kul med mina vänner och förbättra min RP nivå så att jag blir bättre på RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara unive och tänker inte vara aktiv på några andra servrar heller så det är därför jag vill bli medlem på just unive för att det är den enda servern som jag spelar på och kommer att spela på.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår att ni inte kan svara direkt för att ni har massa annat att göra också. Tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka