Nekad Azme | Medlem ansökning [Lökis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azme

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
64
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? Azem

Vad är ditt discord namn? Azme#1134

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Berg och är 18 år, han föddes i förorten och hade dålig uppväxt då han hade sin mamma och sin lilla syster vid sin sida. Ali har en brytning i sin uttal men försöker lära sig svenska. Han är väldigt lugn av sig men ibland kan han få impulser av att göra något eller ändra sitt humör helt, han har inget konsekvens tänk och lever i nuet. Hans personlighet är att han vill vara med kompisar och göra saker hela tiden, medan han fortfarande vill jobba hårt och kunna köpa saker till sig själv och njuta. Han har svårt att lita på folk men de han litar på är han bra vänner med. För främlingar eller folk han inte gillar är han kaxig och uppkäftig och gillar skapa drama. Alis intressen är bilar, vapen, märkeskläder och mat. Han vågar sig vad han tycker och håller inte tillbaka mycket. Han tänker inte heller på vad han säger utan spottar ut sig de mesta. Han valde den mer kriminella vägen på grund av att han kom till Sverige med inga pengar och hans mamma kunde inte försörja familjen på bästa sätt. Ali hade även svårt för svenskan och kunna anpassa sig, därför ledde det till den kriminella vägen och att han skulle kunna försörja sin familj, men även att han hade vänner som var i liknande situationer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har stort intresse av just rollspel och därför tror jag och vet jag att jag kan göra servern till både en roligare och bättre plats för alla. Många spelar för olika anledningar men jag vet sen tidigare att det finns många som spelar endast för powergaming. Men jag själv spelar jag spel för att det ska vara roligt för mig själv men även andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men många saker, det inkluderar bra RP (gameplay), glädje, skratt med min karaktär och roliga scenarion med andra människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varje scenario. Exempel kan vara att jag försöka undvika scenarion som inte är roligt för mig eller om jag blir jagad av polis att jag inte hela tiden måste fly utan kan åka tid för att få olika scenarion. Man ska kunna spela scenarion när det både är roligt och tråkigt för RP:t skull.

Hur hittade du Unive? Youtube, vänner och streamers

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka