Accepterad Azme | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azme

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
64
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Azem

Vad heter du på discord? azme

Vad är ditt Hex:ID 11000013d6759a5

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: Mellan 1-3h och helger: Mellan 1-8h

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan December 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har 2 tidigare bans, går inte att bifoga bild men bild bevis finns i PM redo och klart (pratade även support men ingen kunde)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att underlätta för staffs arbete genom att utföra lättare uppgifter för att hålla koll på servern, exempel kan vara att dv:a bilar som står mitt på vägen och är trasiga eller kicka folk som lallar etc.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill vara större ansikte ut för servern samt hålla borta lallare och folk som inte förstjänar vara här på servern, underlätta för staffs, hjälpa andra att utveckla sin rp och visa vad som är rätt och fel inom rp. Jag har varit det innan där jag har gjort mitt jobb.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse inom SV kan vara att använda sina roller för att få fördelar inom rp som inte ska förekomma, exempelvis att man använder toggle id eller revive i skottlossning, korruption kan även vara att man kickar eller svban någon utan anledning för att få fördel eller för att man känner för det. Detta ska då inte förekomma alls (abuse eller korruption) eftersom att det inte förbättrar servern över huvudtaget.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka