Nekad AZKINGX4 | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AZKINGX4

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198861305360/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Azad

Vad är ditt discord namn? Az#5295

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdirashid hamdi. Abdirashid är född den 10 oktober 2001(19 år gammal). Abdirashid har bott i Sverige i 15 år och han tycker väldigt mycket om landet. Han flyttade in till Sverige från Ryssland pågrund av några problem som de stötte på. Problemet var att deras familj hade bråkat med några andra släktingar där vilket ledde till slut till att dem var tvungen att flytta pågrund av de inte ville bråka längre. Abdirashid och hans familj har nu vänjt sig till Sverige och de har skaffat sig väldigt många vänner. Eftersom att Abdirashid nu räknas som en vuxen männska valde han att flytta till unive staden pågrund av att han tyckte väldigt mycket om deras livsstil där. Han har varit i staden i ca två månader och tycker väldigt mycket om folket som bor i staden. Han har blivit anställd på postnord, med hjälp av detta får han nu en liten inkomst som han kan försörja sig med. Bland de folket har han nu skaffat sig många vänner som har oftas umgås med. Abdirashid har ett stort intresse till bilar därför vill han börja jobba som en mekonom i framtiden, han vill bara utbilda sig lite mer om bilar så att det ska vara enklare för honom att jobba. Några av Abdirashid vänner är kriminella därför har han fått tankar om att kanske också joina den kriminella livet för att han insåg att dem tjänade mer pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska och vi alla ska kunna få en seriösare rp så är det bättre att ha medlemskap därför valde jag att ansöka till det. Jag kommer göra mitt bästa för att utveckla de seriösa rp reglerna och försöka uttrycka det till andra också genom att köra ett seröst rp framför dem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Staden har mycket inom sig vilket leder till att jag just vill köra unive staden. Den har exempelvis många bilar som man kan välja ifrån men också att det är så himla många männsikor på staden. När mängden av människor på staden är mycket så ökar tankarna hos mig om ett verkligare liv, med det menar jag att det känns verkligare för att man träffar på så många olika människor med olika tankar och åskiter. Staden har också drogställen och många andra saker som gör staden mer händelserik.

Hur hittade du Unive? Eftersom att att staden i sin tur är så himla känd så kan man enkelt hitta den, men jag blev rekomenderad av en vän därför började jag köra på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet för mig är att bli en seriösare karaktär i spelet och utveckla min rollspel. Jag kan nå mitt mål om jag börjar göra mycket annat i spelet som exempevis börja kanske med den kriminella livet. Men det allra viktigaste målet för mig är att ha kul och skaffa mig nya vänner som jag ska kunna spela med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt allra största måll är att få en mycket verkligare rp, så värlkigt så att jag ska kunna känna och uppleva det. Något annat som jag också skulle tänka på är att skaffa mig vänner som väldigt många vänner som jag kan göra olika saker med. Ett annat mål som jag har är att tästa på den kriminella livet och se om man värkligen kan känna mer pengar eller se om det är roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag kör inte på någon annan server. Jag tycker att unvie är en väldigt bra server med olika männskor och jag skulle aldrig tänka mig byta pågrund av att den är så himla bra.

Nekad, intervju ej hållen inom 48h.
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka