Accepterad Aziz sharvashian | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Aziz sharvashian

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129946577/

Ditt Hex-ID: 11000010a1d1fd1

Vad är din discord tagg? Neox#6877

Vem var det som bannade dig? RashX

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft och låg rp nivå

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var inte personen i fråga som spelade vid det tillfället, det var min lillebror och jag kommer att förklara tydligt vad som skedde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta är nog den fjärde gången jag överklagar och får alltid utveckla som svar! Hoppas att detta är tydligt och utvecklat denna gång, känns som att jag kan bli författare efter så många gånger jag skrivit haha xD, hoppas ni blir nöjda! Till saken nu min lillebror som bor här tillsammans med mig är i tonårs åldern där han inte riktigt mognat ännu och är uppkäftig, bråkig samt trotsig, min lillebror är dessutom diagnoserad med ADHD. Jag var inte vid datorn när detta skedde och det skedde utan min vetskap. Jag fick det förklarat utav honom och staff att han höll på med folk och jävlades, men att de också hade kallat han massa grejer och detta triggade honom uppenbarligen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är relativt ny i Unive och vill verkligen spela då jag älskade denna server den gick rakt in i mitt hjärta. Jag hann ungefär spela i 3 dagar innan detta skedde. Jag har verkligen läst alla regler och vill verkligen få en ny chans. Varför jag anser att min ban var felaktig var för att jag endast talar sanning nu och inget annat och det var att min lillebror spelade, jag var inte i närheten då hade detta aldrig skett. Jag hoppas ni har förståelse och medkänsla när ni läser detta att jag drabbades trots att jag inte gjort något. Får jag en ny chans kommer jag verkligen ta vara på den och ni kommer aldrig se mig bli bannad igen! Jag kan utveckla med är att det som hände var att jag spelat i Unive och haft en hög RP nivå, hann som sagt spela i ungefär 3 dagar. Min lillebror har tittat på när jag spelat och detta väckte ett intresse, han har sett mig RPA och endast betet mig fint då jag också vill vara en bra förebild, men han har antagligen när jag inte varit hemma då sett hur jag loggar in på Unive och gjort detta och spelat bakom min rygg via mitt konto. Han förklarade att det var ett antal personer som höll på med honom och därav betedde sig som han gjorde, men vart riktigt arg och därför blivit bannad på grund av hans handlingar, som jag förstod det så har han inte haft en hög RP nivå när han spelat och varit uppkäftig. Jag vill tilläga att jag har tagit extra tid och läs noggrant igenom alla regler och vill verkligen få spela igen på Unive. Jag kommer göra allt som ska göras och följa de regler som finns, ni kommer aldrig behöva banna mig igen och min bror kommer aldrig i närheten utav min dator det har jag sett till genom att jag stänger av efter jag använt den klart och har lösenord nu på datorn. Ge mig en ny chans att få spela på Unive igen då jag verkligen tyckte om denna server och kände att jag passade bra in, plus att jag har många vänner som spelar där också!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad tidigare, eftersom när jag spelat så har mitt mål inte varit att bete sig dåligt eller dylikt jag spelar ett fint spel om man säger så. Jag hann spela i ungefär 3 dagar tills min lillebror sabbade allting...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde inte se detta komma men nu har jag tagit åtgärder och min bror skäms och fick skuldkänslor efter jag blivit bannad. trots att han är jobbig är han väldigt empatisk! Jag tror att det också hade gjort honom glad ifall jag blir unbannad, men det jag gjort annorlunda är att varken han eller någon annan kan använda min dator. Jag stänger av den efter bruk och har lösenord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har läst reglerna väldigt noggrant och tagit del utav dem, jag tyckte verkligen om Unive dessa 3 dagar jag hann spela och vill verkligen få en ny chans detta kommer absolut inte uppstå igen! detta som skedde kommer aldrig ske igen och jag ska bibehålla en HÖG RP nivå på Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka