Nekad azg03 | Medlem ansökning (grisen15)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

azg03

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk?
https://steamcommunity.com/id/azg03/

Vad är ditt namn i verkligheten?
Allan Gaudras

Vad är ditt discord namn?
azg03#0238

Vad är ditt födelsedatum?
12 Oktober 2003

Berätta om din karaktär.
Karl "Kalle" Klauson, 21 år

Han flyttade med brorsan Nils Klauson (skip_02 som redan spelar på servern) till stockholm från LS vid fjorton års ålder och började strax efter det naturlinjen på gymnasiet. Efter det så studerade han vidare på KTH. Kalle har haft deltidsjobb som Studybuddy men aldrig jobbat heltid. Efter att ha slutfört sin utbildning så flyttade han tillbaka till LS med sin bror då han saknade sin hemstad.

Kalle är mycket intresserad av Naturkunskap, framförallt matematik och fysik, men också av spel. Han har även spelat schack tävlingsmässigt. Han är även intresserad av segling då hans farfar haft en katamaran som Kalle, Hans bror Nisse och Farfarn seglat med om somrarna när de två bröderna va yngre. De två åkte också på seglarkollo tillsammans. Men Kalle hade inte viljan att bli ledare och gick därför inte ledarutbildningen.

Personlighet:
Då kalle är intresserad av, och har lätt för naturämnen ses han av andra som någorlunda smart. Han är väldigt logiskt lagd och gör det som han finner objektivt bäst. Han är ovan med olika arbetstyper
En negativ egenskap är att Kalle är envis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är kreativ men också lite äldre än vad andra kan vara vilket innebär en viss mogenhet jag tar med mig. Jag har inte mycket erfarenhet från RP, men har en vilja att utvecklas och bli bättre. Jag har även bekanta villiga att introducera mig på ett bra sätt till servern och dess funktioner.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vad jag sett än så länge så verkar Unive vara en server värd att börja spela RP på. Många andra servrar har antigen väldigt låg aktivitet eller dålig kvalitet på RP.

Hur hittade du Unive? Min vän (skip_02) introducerade mig till RP för ett tag sedan, sen dess har jag velat komma igång med RP men aldrig riktigt hittat någon bra server att spela på. Skip_02 rekommenderade nyligen Unive till mig och det fångade mitt intresse.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag hoppas kunna lära mig rollspel överlag. Inom mitt RP vill jag testa många olika saker och inte arbeta med samma sak hela tiden.
Jag har också som mindre mål att köpa en båt med min bror.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? I princip samma sak som på föregående punkt, men vill gärna testa hur servern är att köra på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Tillbaka