Nekad Ayye. | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ayye.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199048740179/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Ayye.#5848

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adel Hussani, han har lyckats skaffa ett jobb på postnord och försöker fixa sitt liv. Han är 25 år gammal och känner sig ensam. Adel storebror är en av dem största i staden och styr mycket inom de kriminella gängen. Adel har försökt vända på livet och gå den lagliga vägen men det är svårt när man kan mycket om vapen och droger och ofta blir dömd efter fördomar. Allt det kriminella började redan som ung. Adels storebror behövde hjälp med ett rån uppe i Beverly Hills. Adel var osäker men följde med ändå eftersom att han inte ville göra sin storebror besviken. Väl uppe i bergen hittar dem killen som ska rånas en rik man i 40 års åldern. det var första gången Adel såg någon bli hotad med kniv. Adel gillade känslan av makt och att kunna styra och ställ. Efter rånet blev det mer och mer kriminella sake, det började med små snatterier från butiker och annat men det gick sedan till samma saker som Adel storebror, att börja råna folk. Det var ett snabbt sätt att tjäna pengar och det var även roligt. På senaste tiden har Adel försökt vända på livet men som sagt är det väldigt svårt. Hur ska han göra? ska han välja den kriminella vägen eller inte?

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem på unive då jag vet var servern har att erbjuda då jag spelade väldigt mycket på den tidigare och för att jag trivs här på unive och i detta communityt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jo att det är så många spelare på servern gör mycket men mest för att jag gillar scriptsen och hur servern styrs och är uppbygd. Samt att det är en välldigt realistisk rp server det lockar mig välldigt mycket

Hur hittade du Unive? Server-list

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål i mitt rollspel att utvecklas till mitt allra bästa. Jag vill utveckla mig själv och min karaktär och försöka få den att bli så bra och speciell som möjligt. Jag vill inte att min karaktär ska vara som alla andras utan jag vill att min karaktär ska vara något extra för det bidrar till bättre och roligare rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skapa roliga minnen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Tillbaka