Nekad Ayye. | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ayye.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048740179/

Ditt Hex-ID: 110000140e0cd53

Vad är din discord tagg? Ayye.#9999

Vem var det som bannade dig? vene för det var på dcn

Hur lång tid var din ban? den är permanent eftersom jag är bannad i discorden

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står inget eftersom att det är på dc men jag vet vad jag gjorde för fel på dc och står för det. Klockan var sent på natten och det var inte så många inne, jag och min polare skulle försöka göra något roligt i dc. Det var väldigt dumt gjort då vi skickade en video på en kille som är naken som letar efter någon och jag ångrar det grovt. Jag har inte tänkt på det så mycket men nu saknar jag det härliga Community och längtar tbx.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de banna mig för att det var sent på natten och jag skickade nån rolig video med en grabb som visar snabeln lite fort och då så tyckte staffsen att det inte var okej och då så fick jag ban. Jag ångara det grovt och det kommer inte hända igen om jag får UBan. sedan att staffsen trodde säkert att denna videon kunde förstöra ryckte om unive discord och så skulle de spridas ryckten om att det går videor med olämpliga saker i liksom. och det är inte bra. jag längtar tillbaka och ångar det jag gjorde väldigt grovt. sedan att när man gör det så visar man bara hur omogen man är och att man inte kan bete sig. så så ser staffsen det och då tror de säkert att jag är en liten lallare som håller på med massa såpnt och bara kom in i dcn för att skicka den dära videon liksom. Jag ångrar det mycket som sagt och längtar tillbaka till det goa och härliga folket i dcn och på servern. sedan att de tror att jag kommer komma tillbaka och göra det igen om de inte bannar mig och att jag kommer göra det om och om igen vilket jag inte kommer göra utan jag kommer bete mig på fullaste allvar och skärpa till mig jävligt (ursäkta) noga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis satt och chillade galet och då så skickar han en video till mig som jag tyckte var super rolig och när han hade skickat den så klickade jag på copy och skicakde till massa kompisar och vänner och skit och de tyckte det var en skit rolig video och det tyckte jag med och sedan en stund efter så skickade jag den dära videon i ooc chatten i discorden och staffsen måste ha tyckt att det var olämliga video så de banna mig för det jag. ångarar det som sagt och det var för typ 3 månader sedan jag blev bannad så jag tycker att jag har fått mitt straff och jag gör min ban överklagan nu för att jag vill komma tillbaka och rpa med det goa folket på denna servern. jag har tänkt mig att bli polis också. så jag längtar tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig utan det var jag som gjorde fel i den situationen och jag vet att det var jag som gjorde fel. sedan att det inte var en felaktig ban eftersom folk som t.ex är minderåriga som t.ex 12 kan tycka den videon är väldigt obehaglig och inte vilja se sådant när de klickar in i ooc chatten liksom. sedan att när jag skicakr sånt så kan folk börja inte trivas i dc och göra så att de knappast inte vill vara i dcn mer och specielt inte i OOC och det gör så att det inte var en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad på dcn förut men på servern har jag blivit bannad 3 gånger och då var det så att:
ja det har jag och de är när jag råka köra på en staff och han tog det som vdm men jag vet att man aldrig ska vdma eller något sånt sedan att jag var bannad från dcn en gång och då var jag bannad ingame och sedan att jag snackade ett rån på lyxfirman och det vet jag att det inte är okej eftersom att det är GZ
Jag har lärt mig av alla bans jag har fått och jag kommer lära mig av denna också

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag skulle kunna göra annorlunda var att jag skulle ha tänkt med hjärnan vad i helvete (ursäkta) jag höll på med och inte tänkt med lilltån (t.ex). Jag skulle också veta att det är strikt förbjudet att skicka sådana videos där och hålla på och tramsa och skicka sånt. Sedan att jag skulle inte alls skicka den utan att jag kunde bara skickat en rolig meme eller nåt istället för en olämplig video där liksom.. jag säger detta en sista gång, jag skulle ha betet mig bättre och tänkt till en sista gång innan jag gjorde det liksom och inte bara gjort det bara för det var kul. så jag vet att det var fel och de kommer ej hända igen ge mig snälla en chans till

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Du har hittat på dessa anledningar...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka