Accepterad Ayye. | Ban överklagan [320]¨

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ayye.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Länk till din steam profil: Dc ban

Ditt Hex-ID: Dc ban

Vad är din discord tagg? Ayye.#9459

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Deltar i servrar som säljer ingame föremål för Swish.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i en discord server som sålde Ingame föremål får Swish.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var som så att jag var med i en discord server som i grund och botten var en vanlig voice chat discord server med kanske Max 50 medlemmar. Denna discord var jag medlem i väldigt länge men det var inget jag tänkte så my let mer på jag placerade bara discord servern i en mapp där jag har flera olika serverar. Så jag tänkte inte så mycket mer om det tills jag märkte att jag blev bannad på unive. Kort därefter fick jag reda på skälet till min ban och då kollade jag igenom mina discord servrar och märkte att jag var med i en sådan server som säljer ingame föremål för Swish. Det framkom att ägaren över discord servern hade bytt från en voice chat server till då en server som säljer grejer från unive. Detta var något jag inte var medveten om när det väl hände då discord servern bara var en av flera andra. Det är kanske även värt att nämna att jag inte hade någon särskild roll i denna servern. Jag var bara med i den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban då jag var med i en server som sålde Ingame grejer för Swish. Dock var det något jag inte var medveten om då servern hade ändrat betydelse.

Det är även värt att nämna att denna bannen skedde för ganska längesen ca 5 månader. Har bara inte haft någon riktig känsla att spela då det var sommar osv. Men nu när det är vinter så hade det varit kul att få spela lite igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Även fast det var omedvetet borde jag ha haft mer koll på mina discord servrar som jag är med i. Jag borde tagit mer ansvar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ta mer ansvar över vad jag är med i för servrar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka