Accepterad Ayye. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ayye.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048740179/

Ditt Hex-ID: 110000140e0cd53

Vad är din discord tagg? ayye.

Vem var det som bannade dig? Indiantech

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var korrupt som bilfirma anställd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en vän arbetade på Mikaelssons bilfirma och en dag bestämde vi oss för att sälja ett par bilar till varandra utan att betala. Detta var fel gjort av oss och jag ångrar det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, vi gjorde fel. Det har nu gått ca en månad sedan jag blev bannad och jag ber så hemskt mycket om ursäkt det var fel av mig och jag önskar att jag kan få en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag brukar i vanliga fall sköta mig väldigt bra och som ni ser på screenshoten så var detta den första bannen jag fått på tre månader, vilket indikerar på att jag försöker följa reglerna så gott jag kan men såklart alla gör misstag och denna gången var det jag. Ni kan även se att jag har 9 tidigare bans men jag har spelat på unive sedan 2020 och vissa av dessa är även av den mildare typen. Därav hävdar jag att 9 bans på så lång tid är såklart inte okej men kanske mer förståeligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle överhuvudtaget inte gjort det, det var dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det inte hjälper att ta den enkla vägen genom livet, att det inte hjälper att ”fuska” för att nå dit man vill, i detta fallet att ha bilar man önskar mm.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka