Nekad ayy.wazy1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazy12

Aktiv Medlem
Meddelanden
703
Reaction score
45
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? ayy.wazy

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-18 183035.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ja dummt nog sköt öppet och inte diskret.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare vart och tog över områden vi var vid trygghansa där så kom en bil med 2 pers i en bil som kom och pitta oss 1-2 gånger och sen stanna vi å de hetsade och hoppade ut direkt på oss å sköt vi åker där ifrån men de jagar oss och får in ett skott på däcken på vår bil och den var på typ sina sista sekunder och tänkte inte var jag var. Var så stressad och ber så hemskt mycket om ursäkt för jag inte la uppmärksamheten var jag var nånstans. Detta ska inte ske igen och ska tänka var jag är innan jag skjuter kan lova er detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej denna ban är rätt utplacerad av LUDDE och förstår beslutet. Dert var jätte dumt av mig att avlossa skott där. Detta ska ej upprepas lovar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit mest när jag har varit ny till servern då jag inte visste serverns regler och lallade rätt så mycket. Men till de andra banns har jag tagit lärdom till och undviker dessa så gott jag kan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hade kunnat tänka lite med hjärnan var jag var någonstans och inte kanske skjuta tillbaks när de skjuter på en allmän plats eller i närheten av en allmän plats och ta klipp och göra anmälan. Men som sagt tänkte intee var jag var.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Detta kommer inte upprepas igen lovar er det. Har tagit lärdom och detta kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka