Accepterad Ayy WaZY | Medlem ansökning [Vroxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ayy.wazy

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
105
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad är ditt discord namn? Ayy WaZY#4686

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Haval han e 20 år gammal och gillar bilar Abdi e uppväxt i en förort i Göteborg den heter backa. Abdi växte upp en bra uppväxt hade bra betyg i alla ämnen han farsa hade en mekonomen verkstad som Abdi alltid hängde efter skolan Abdi hjälpte sin farsa med att fixa några bilar, han har mycket intresse inom bilar, Abdis farsa dog och Abdi flytta hem ifrån han va ganska ledsen ett tag men han har nu kommit över det. Nu när Abdi flyttat till staden unive så hoppas han på att få ett bra liv där och kanske öppna en mekonomen eller bli chef.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp roliga scenarion för båda parterna, och kunna föra scenarion bättre som att skriva i twitter och blocket för köpa bilar eller något sådant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha roligt i ett scenario jag har rp:at krim på unive innan då man inte kanske ska ta den snabbaste bilen på ett butiks rån eller bankrån för då e det inte roligt för polisen.

Hur hittade du Unive? Spelat på unive innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka