Nekad Ayy WaZY | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ayy.wazy

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? Ayy WaZY#4202

Vem var det som bannade dig? stilsew

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/992022421831946241/1054304354468896858/image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag clogga innan ett scenario(såg på klippet att han sprang efter men såg inte att han sprang efter för han va en bit bakom mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så¨här jag och 8 grabbar typ skulle sälja meth jag hade 158 meth jag sa jag ska lägga mig efter detta dom bara okej vi sålde inte så mycket med det jag skrev /sälj 20 det brukar man oftast men jag hade 18 över som sagt då måste man springa eller åka från zonen för att kunna skriva /sälj 18 då sprang jag utanför upp på bergen för att gå ut ur zonen sen sålde jag det jag skrev i ooc grabbar jag ska dra nu ha det bra eller något sådant jag satte mig i buske och quita hade tid att passa så min mamma var väldigt att vi måste gå nu och det men när jag var iväg jag fick pm av stilesew han skrev då jag clogga ddå han skicka klipp när jag springer upp och då satt en grabb i busken jag såg inte det ig eller något men nu kommer vi till att jag sprang utanför zonen då tycker dom att jag såg den grabben i busken och sprang ner och logga men jag skrev ooc jag ska dra och det jag kan inte veta att det är ett början på ett scenario direkt för jag var stressad också det var det som hände var inte meningen att det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig för hans sida men för mig det var inte tycker jag iaf för på hans sida så cloggar jag bara för jag såg han men jag ska säga så här jag såg inte ens han för jag skrev ooc grabbar jag ska dra har tid och passa skulle till museum det kan jag svära på bara för jag är iväg så kan jag då inte hoppa support och berätta min historia jag skrev grabbar jag ska dra har tid och passa men som sagt säger inte att banen bara är fel utan den kan va rätt för jag kunde bara inte följa med eller bara quita när vi åkt en bit om inget scenario men som sagt hur ska jag veta att han sitter i busken jag kan svära på jag inte såg han samt när jag sprang in i busken jag såg inte att sprang efter men ni får tro vart ni bill om ni tror jag ljuger varsågod men jag talar sanningen om han bara hade kunnat skjuta mig i benet eller vad som så hade jag kunnat stanna eller vad som helst för så nära var han inte men tänk så här jag sprang nästen till i firstperson alltså inte firstperson utan den som kommer efter så jag såg inte han så jag satte mig i buske och logga men som sagt det var inte meningen att det skulle bli clogg, så förstår beslutet men nu hr jag berättat min historia av grejen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De senaste va att jag fear rpa då jag inte såg att killen hade kniv uppe så tog jag upp baseboll trä och var när på slå han en annan är att jag slogs utanför röda garaget så fick jag ban på 1 dag för lall en sista kan vara att råkat copbaita framför en civilare så fick jag ban på 1 timme för copbait en annan gång när jag cykla och så hoppade jag ngra gånger så det skulle gå snabbare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte följa med eller att åka med grabbarna en bit och se så ingen följ efter eller något och quita när man var helt säker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka